نقشه شیطانی سیاوش در زیر زمین عمو شاهرخ / او تهدید کرد به کسی چیزی نگویم

به گزارش رکنا، ساعت ۱۲ شب ۶ مرداد گزارش اسیدپاشی در خیابان وحدت اسلامی به بازپرس کشیک قتل پایتخت اعلام شد. به دنبال اعلام این خبر تیم تحقیق وارد عمل شده و با حضور در محل با بدن نیمه‌جان پسر جوانی رو‌به‌رو شدند که بشدت کتک خورده بود و در چند متری او نیز پسر جوان دیگری افتاده بود که از ناحیه چشم و صورت دچار سوختگی با اسید شده بود.

سیاوش - قربانی اسیدپاشی - و پسر جوان به بیمارستان منتقل شدند و تحت درمان قرار گرفتند. پسر جوان که با اسید سوخته بود پیمان را عامل اسیدپاشی معرفی کرد بنابراین وقتی پیمان حالش بهبود پیدا کرد از سوی پلیس تحت بازجویی قرار گرفت.
پیمان در تحقیقات اولیه به اسیدپاشی با انگیزه انتقام‌جویی اعتراف کرد و مدعی شد سیاوش مدتی قبل به او تعرض کرده بود به همین خاطر دست به انتقام زده است.
پیمان گفت: عمه‌ام یک خانه قدیمی دارد که زیرزمین آن را به مردی معروف به عمو شاهرخ اجاره داده بود. این مرد آنجا را تبدیل به لابراتوار ساخت شیشه کرده بود و ماده مخدر تولید می‌کرد تا به مشتریانش بفروشد. من هم به خانه عمه‌ام رفت و آمد زیادی داشتم و هر ازگاهی هم به زیرزمین می‌رفتم تا عمو شاهرخ را ببینم.
مرد بدی نبود به درد دل‌های من گوش می‌کرد. من بچه طلاقم و پدر و مادرم سال‌ها قبل از یکدیگر جدا شده‌اند. گاهی پیش مادرم می‌روم و گاهی پدرم. البته عمه‌ام را هم خیلی دوست دارم و مدام به دیدنش می‌رفتم.
در پاتوق عمو شاهرخ بود که با سیاوش (قربانی اسیدپاشی) آشنا شدم. من در همین زیرزمین معتاد شدم. او هم برای مصرف مواد به پاتوق می‌آمد که یک روز نقشه شومش را اجرا کرد.
او به من تجاوز و تهدیدم کرد که اگر راز این ماجرا را فاش کنم و یا پیش کسی حرفی بزنم مرا می‌کشد و جسدم را می‌سوزاند. من وقتی ده ساله بودم نیز از سوی یک پسر جوان مورد تعرض قرار گرفتم و همیشه کینه او را در دل داشتم اما آن زمان چون کوچک بودم نمی‌توانستم انتقام بگیرم این عقده در دلم مانده بود تا اینکه وقتی سیاوش مرا آزار داد تصمیم گرفتم با اسید از او انتقام بگیرم. وقتی اسید را روی سیاوش ریختم دوستانش که آنجا بودند آنقدر مرا کتک زدند که داشتم می‌مردم.
با اعتراف به اسیدپاشی، متهم جوان به دستور بازپرس ساسان غلامی از شعبه سوم دادسرای امور جنایی در اختیار کارآگاهان اداره شانزدهم پلیس آگاهی پایتخت قرار داده شد تا اظهارات او در خصوص ادعای تعرض بررسی شود. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 591572 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟