شلیک دقیق پلیس به سارق مسلح / مامور پلیس تهرا ن هم تیر خورد + عکس و فیلم
حجم ویدیو: 20.85M | مدت زمان ویدیو: 00:02:27

به گزارش اختصاصی خبرنگار حوادث رکنا، سرهنگ محمد حیدری رییس کلانتری 172 عبدالعظیم به خبرنگار رکنا گفت: در طرح افزایش امنیت و دستگیری سارقان ماموران در جریان یک مورد سرقت قرار گرفتند که سارق پس از دزدی لوازم سرقتی را به یک مالخر فروخته و در ازای پول لوازم سرقتی از وی مواد مخدر می گیرد.

وی افزود: تجسس های پلیسی آغاز و مخفیگاه خریدار لوازم سرقتی شناسایی شد و ماموران پس از هماهنگی با مقام قضایی و در یک عملیات ضربتی موفق به دستگیری متهم شدند و لوازم سرقتی زیادی از مخفیگاه متهم کشف شد.

سرهنگ حیدری ادامه داد: تحقیقات برای دستگیری سارق ادامه داشت که متهم در تماس با مالخر قرار ملاقاتی برای تحویل دادن لوازم سرقتی هماهنگ می کند که در همین صحنه ماموران با اطلاع از اینکه سارق به جلوی در خانه مالخر مراجعه کرده خیلی زود تیمی از ماموران به محل اعزام شدند.

شلیک سارق جوان به پلیس

رییس کلانتری 172 عبدالعظیم عنوان کرد: سارق با مشاهده ماموران سوار بر خودرویش پا به فرار گذاشت که پس از یک تعقیب و گریز طولانی متهم برای فرار مجبور به ورود به یک کوچه ورود ممنوع شد و پس از تصادف با دو خودروی عبوری از حرکت ایستاد.

این مقام پلیسی اظهار داشت: سارق جوان وقتی پلیس را در یک قدمی خود دید با تفنگ برتا اقدام به شلیک 3 تیر به سمت مامور پلیس می کند که مامور پلیس از ناحیه پا هدف گلوله قرار می گیرد و در ادامه مامور پلیس برای اینکه سارق از صحنه فرار نکند اقدام به تیراندازی کرده و موفق به زمینگیر کردن سارق مسلح می شود.

سرهنگ حیدری گفت: از سارق یک اسلحه برتا با 2 خشاب جنگی کشف شد و متهم برای درمان به بیمارستان منتقل شده و وضعیت عمومی مامور پلیس نیز خوب گزارش شده است.

زورگیری با تفنگ بادی

رییس کلانتری 172 عبدالعظیم در خصوص دستگیری زورگیر مسلح نیز به رکنا گفت: در عملیات دیگری ماموران پی بردند که یک سارق زورگیر با استفاده از اسلحه در جنوب شرق تهران و به ویژه در منطقه شهرری اقدام به زورگیری می کند.

وی در پایان اظهار داشت: با اقدامات اطلاعاتی و پلیسی خیلی زود این سارق مسلح دستگیر و از وی یک تفنگ بادی و قلابی که کاملا شبیه اسلحه بوده و خشاب نیز می خورد کشف شد که متهم برای با دستور مقام قضایی روانه زندان شد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 591377 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟