قتل خونین بخاطر احتمال متلک گویی به یک زن / در اتوبان رسالت رخ داد

به گزارش رکنا ، شب یکشنبه پنجم مرداد ماه حدود ساعت 21 یک دستگاه خودروی پراید به همراه سه سرنشین یک خانم و دو آقا که هر سه نفر با یکدیگر دوست بودند در اتوبان رسالت در حال حرکت بودند که با یک دستگاه پژو 405 که کنار آنها در حال حرکت بود درگیری لفظی پیدا می‌کنند.

راننده پراید به راننده پژو 405 می‌گوید: به چه چیزی داری نگاه می‌کنی و بعد از چشم در چشم شدن درگیری لفظی پیدا می‌کنند این درگیری لفظی منجر به این موضوع می‌شود که راننده پراید جلوی خودروی پژو 405 را می‌گیرد و دو نفر سرنشین خودروی 405 را پیاده می‌کنند و با همدیگر درگیری فیزیکی پیدا می‌کنند.

حین درگیری فیزیکی راننده خودروی پراید که سه نفر سرنشین داشت با استفاده از یک قبضه چاقو به قفسه سینه راننده خودروی پژو 405 دو ضربه وارد می‌کند و سریعا محل را ترک کرده و متواری می‌شوند.

راننده خودروی 405 که به همراه دوستش بوده دوستش با اورژانس تماس می‌گیرد و اورژانس فرد مصدوم را به بیمارستان امام حسین منتقل می‌کنند و راننده پژو در آنجا تحت درمان قرار می‌گیرد و ساعت 23 این نفر به دلیل خونریزی داخلی فوت می‌کند بعد از فوت راننده و اطلاع‌رسانی به کلانتری 127 نارمک، تحقیقات بیشتر پیرامون این موضوع آغاز می‌شود.

در تحقیقات بیشتر شماره پلاک و آدرس راننده خودروی پراید استخراج می‌شود و طی هماهنگی‌های لازم با بازپرس کشیک قتل، تیم عملیات کلانتری 127 نارمک در محل آدرس پلاک راننده خودروی پراید حاضر می‌شوند.

بعد از زیر نظر گرفتن منزل مورد نظر،‌ماموران مشاهده می‌کنند که خودرو داخل منزل پارک شده و به احتمال زیاد راننده خودرو نیز در منزل حضور دارد. طی هماهنگی با مقام قضایی دستور لازم برای ورود به منزل راننده پراید صادر می‌شود و طی یک عملیات ضربتی ماموران وارد منزل فرد می‌شود و اقدام به دستگیری یک جوان 18 ساله می‌کنند.

بعد از دستگیری فرد مورد نظر اظهار می‌کند به علت چشم در چشم شدن با راننده خودروی پژو 405 احساس کردم دو نفر سرنشین خودروی پژو 405 می‌خواهند به نامزد من متلک بگویند و با توجه به این موضوع ما با دو نفر مشاجره و درگیری لفظی پیدا کردیم و در ادامه با استفاده از چاقو دو ضربه به قفسه سینه راننده پژو زدیم و متواری شدیم در حین فرار در بزرگراه رسالت،‌چاقو که آلت قتاله بوده از پنجره به بیرون پرتاب کردیم. بعد از دستگیری این فرد در هماهنگی‌های قضایی، قاتل دستگیر شده که 18 سال سن دارد به اداره 10 آگاهی تحویل داده شد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 590821 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟