قتل مرد جوان در مقابل چشم پسر 4 ساله اش / شلیک مرگبار در اتوبان آزادگان + عکس

به گزارش رکنا، رسیدگی به این پرونده از عصر شانزدهم آبان ماه سال ۹۶ به دنبال کشته شدن مرد ۳۲ ساله ای به نام بهنام آغاز شد. وی که با شلیک گلوله به پهلویش از پا درآمده بود در مسیر انتقال به بیمارستان فیاض بخش جان سپرد و پسردایی وی که شاهد ماجرا بود به ماموران گفت : به همراه پسر عمه ام و پسر ۴ ساله اش به قهوه‌خانه رفته بودیم .همان موقع تلفن همراه بهنام زنگ خورد و او با یک نفر قرار ملاقات گذاشت.

وی ادامه داد: ما همراه هم سوار ماشین شدیم و به حوالی اتوبان آزادگان رفتیم .آنجا یک مرد با پژو ۲۰۷ سررسید .او به محض روبه رو شدن با پسر عمه ام از ماشین پیاده شد و مقابل چشمان من و فرزند خردسال بهنام به سمت او شلیک کرد و گریخت .من دستپاچه شده بودم که همان موقع با پلیس تماس گرفتم و ماموران کلانتری ۱۷۹ خلیج فارس سر رسیدند اما پسرعمه ام در راه انتقال به بیمارستان جان سپرد.

با اطلاعاتی که این مرد به پلیس داده بود مالک پژو 207 به نام امین که از دوستان قربانی بود ردیابی و بازداشت شد. اما مدعی شد شلیک ناخواسته صورت گرفته است.

تیراندازی در تهران قتل خونین را در پی داشت

وی دیروز در شعبه دهم دادگاه کیفری یک استان تهران پای میز محاکمه ایستاد .

در ابتدای جلسه اولیای دم درخواست قصاص را مطرح کردند.

سپس متهم در جایگاه ویژه ایستاد و گفت :من و بهنام با هم دوست بودیم اما مدتی بود با هم اختلاف حساب مالی داشتیم . آن روز با او تماس گرفتم و از او خواستم تا به اتوبان آزادگان بیاید و پولم را پس بدهد .او همراه پسر دایی اش و پسر خردسالش سر قرار آمد .اما به محض اینکه با من روبرو شد به سمتم سنگ پرتاب کرد که شیشه ماشینم شکست .او یکباره به رویم اسلحه کشید و می خواست مرا بکشد. من میخواستم اسلحه را از دست او بگیرم که در این کشمکش ناخواسته یک تیر به پهلوی او شلیک شد. من که ترسیده بودم بلافاصله فرار کردم.

وی به قضات گفت: من ناخواسته موجب مرگ بهنام شدم و اتهام قتل عمدی را قبول ندارم .او خودش باعث شد تا تیر از اسلحه اش شلیک شود.

پرونده قتل خونین در تهران لوث خوانده شد

سپس پسردایی قربانی به عنوان شاهد در جایگاه ویژه ایستاد.

وی گفت: وقتی من به همراه بهنام و پسرش به اتوبان آزادگان رسیدیم و بهنام از ماشین پیاده شد امین بی مقدمه به رویش اسلحه کشید و به او شلیک کرد .من شاهد ماجرا بودم و قتل بهنام را دیدم.

در پایان جلسه قضات دادگاه وارد شور شدند و با توجه به اظهارات متهم و شاهد ،پرونده را لوث تشخیص داده و حکم به برگزاری مراسم قسامه صادر کردند. به این ترتیب قرار شد تا اولیای دم ۵۰ نفر از بستگان نسبی خود را برای ادای سوگند به دادگاه معرفی کنند تا قسم بخورند امین قاتل است .در این صورت وی به قصاص محکوم خواهد شد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 590444 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟