اتفاقی عجیب برای داماد همدانی در  شب عروسی اش / او تعهد داد و آزاد شد

فرماندار اسدآباد از بازداشت یک داماد در یکی از روستاهای اسدآباد به علت برگزاری مراسم جشن عروسی در بحران کرونا و آزادی وی پس از اخذ تعهد خبر داد.

به گزارش رکنا، مجید درویشی صبح شنبه در جمع خبرنگاران از بازداشت یک داماد در یکی از روستاهای اسدآباد به علت برگزاری مراسم جشن عروسی در بحران کرونا و آزادی وی پس از اخذ تعهد خبر داد.

درویشی با اشاره به بازداشت این داماد در شامگاه پنجشنبه در یکی از روستاهای اسدآباد به علت برگزاری مراسم جشن و عروسی؛ عنوان کرد: این داماد به علت سرپیچی و بی توجهی به مقررات ستاد مقابله با کرونا و برگزاری مراسم جشن و عروسی به دستور مقام قضائی دستگیر و روانه بازداشتگاه شد که در حال حاضر بعد از گرفتن تعهدات لازم داماد آزاد شده است.

داماد اسدآبادی بازداشت شده در عروسی آزاد شد

وی با بیان اینکه این اقدام تنها به دلیل حفظ سلامتی مردم و مقابله با کرونا انجام گرفته است، عنوان کرد: از مردم شهرستان اسدآباد درخواست داریم از برگزاری هر گونه مراسم ختم و عروسی خودداری کرده و از شرکت در این مراسم به منظور حفظ سلامتی خود و جامعه بپرهیزند.

فرماندار اسدآباد همچنین از راه اندازی رابط سلامت در ادارات شهرستان اسدآباد خبر داد و اظهار کرد: رابطین سلامت با آموزش‌های لازم در ادارات مربوطه نماینده کادر سلامت بوده و بر اجرای دقیق پروتکل‌های بهداشتی نظارت و بازرسی دارند.

وی گفت: طرح رابط سلامت ادارات برای اولین بار از زمان شیوع کرونا تاکنون تنها در شهرستان اسدآباد اجرا شده و هم اکنون نیز در حال اجراست.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 589913 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟