تیرباران بی رحمانه مرد اراکی / بازداشت قاتل

 اختلافات بر سر چرای گوسفندان در خنداب سبب قتل شد و قاتل در کمتر از ۶ ساعت دستگیر شد.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان مرکزی گفت: بعدازظهر دیروز افرادی در شهرستان خنداب بر سر چرای گوسفندان با همدیگر درگیر شدند که در حین درگیری، یک نفر از آنها با سلاح شکاری به سمت دیگران تیراندازی می کند.

به گزارش رکنا ، سرهنگ کامیار چهری رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان مرکزی گفت: بعدازظهر دیروز افرادی در شهرستان خنداب بر سر چرای گوسفندان با همدیگر درگیر شدند که در حین درگیری، یک نفر از آنها با سلاح شکاری به سمت دیگران تیراندازی می کند.

قتل در خنداب / اختلاف بر سر چرای گوسفندان رنگ خون گرفت

چهری اظهار کرد: به علت تیراندازی صورت گرفته، دو نفر از افراد حاضر به شدت مصدوم و به مرکز درمانی انتقال شدند که متاسفانه یکی از آنها به علت شدت جراحات وارده جان خود را از دست داد.

وی ادامه داد: از نخستین دقایق اعلام گزارش به پلیس ، بلافاصله تیم های انتظامی در محل حاضر شدند و در تحقیقات پلیس، فرد قاتل شناسایی شد و برنامه ریزی عملیاتی برای دستگیری او در دستور کار پلیس قرار گرفت.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان مرکزی گفت: علیرغم متواری‌بودن فرد قاتل، در تحقیقات تخصصی و فنی کارآگاهان پلیس استان، این فرد در کمتر از ۶ ساعت در استان قم شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر شد.

وی خاطرنشان کرد: تمامی افراد حاضر در این درگیری نیز شناسایی و با هماهنگی مرجع قضایی برخورد قانونی و قاطع با آنان در حال پیگیری است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 589809 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟