مردی را جلوی چشمان زن برادرش ربودند / عملیات ویژه پلیس خاش

 جوان 37 ساله از اسارت گروگانگیران در خاش رها شد.

با تلاش و پیگیری کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان "خاش" جوان 37 ساله از اسارت گروگانگیران رها شد.

به گزارش رکنا، سرهنگ "ابراهیم ملاشاهی"  در تشریح جزئیات این خبر گفت: ششم تیرماه سال جاری در پی گزارش یک فقره گروگانگیری در محور "خاش- اسماعیل آباد" موضوع در دستور کار تیمی از پلیس آگاهی شهرستان "خاش" قرار گرفت.

وی افزود: در بررسی های اولیه، برادر فرد گروگان گرفته شده اعلام داشت برادر 37 ساله اش که به همراه همسرش با یک دستگاه مسافربر شخصی از "خاش" به سمت روستای "اسماعیل آباد" در حرکت بوده که سرنشینان 2 دستگاه پژو 405 نقره ای رنگ جلو آنها را سد کرده و با تهدید سلاح کلاش و اسپری فلفل برادرش را به علت اختلافات مالی گروگان گرفته و به سرعت از محل متواری شده اند.

عملیات ویژه پلیس خاش برای نجات جان یک مرد جوان

سرهنگ ملاشاهی تصریح کرد: با توجه به حساسیت موضوع و حفظ جان گروگان تیمی از پلیس آگاهی شهرستان "خاش" به صورت ویژه مامور رسیدگی به این پرونده شدند و پس از یک سری کار گسترده میدانی سرانجام روز گذشته محل نگهداری فرد ربوده شده را دریکی از مناطق شهر شناسایی کردند.

رئیس پلیس آگاهی سیستان و بلوچستان عنوان کرد: گروگانگیران که خود را در یکی قدمی پلیس گرفتار می دیدند گروگان را در حوالی شهر "خاش" رها کرده و از محل متواری شدند.

این مقام انتظامی گفت: در ادامه این عملیات یکی از گروگانگیران ساعتی پس از رهایی گروگان، هنگام تردد در سطح شهر "خاش" شناسایی و در عملیاتی غافلگیرانه توسط ماموران پلیس آگاهی دستگیر شد.

ملاشاهی خاطر نشان کرد: با سرنخ های به دست آمده تلاش برای شناسایی و دستگیری دیگر عاملان این پرونده گروگانگیری ادامه دارد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 589423 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟