قتل در خوابگاه دختران / شراره خائن از همه چیز خبرداشتن

به گزارش رکنا، ساعت ۱۲ شامگاه شنبه ۲۹ تیرماه سال گذشته مأموران کلانتری ۱۵۲ خانی‌آباد جسد مردی را حوالی کوره‌های آجرپزی کشف کردند. بررسی‌ها نشان داد مرد جوان با اصابت ۱۹ ضربه چاقو به قتل رسیده است. مأموران با بررسی پلاک موتورسیکلتی که نزدیک جسد رها شده بود هویت مقتول را که مردی ۳۵ ساله به نام فرشید بود، شناسایی کردند. همچنین مشخص شد مقتول نگهبان خوابگاه دخترانه است و در شیفت استراحتش به عنوان پیک کار می‌کند. مأموران پلیس در ادامه با بررسی دوربین‌های مداربسته دریافتند دو مرد جوان به مقتول حمله کرده و او را به قتل رسانده‌اند که عاملان حادثه به نام‌های هومن ۳۰ ساله و ارشیا ۲۲ ساله بازداشت شدند. ارشیا مدعی شد که هومن با همسر مقتول ارتباط داشت و به همین خاطر از او خواسته بود که فرشید را گوشمالی دهند که حادثه قتل رقم خورد.
هومن هم در بازجویی‌ها مدعی شد که همسر مقتول فرمان قتل شوهرش را صادر کرد. وی گفت: مدتی قبل در گروه تلگرامی با شراره آشنا شدم و از آن روز به بعد ارتباط پیامکی و تلفنی ما آغاز شد تا اینکه به هم علاقه پیدا کردیم. ابتدا او نگفت که شوهر دارد، اما مدتی بعد وقتی فهمیدم که عاشق او شده بودم و جدایی از او برایم غیرممکن بود. شراره همیشه از شوهرش بدگویی می‌کرد و می‌گفت که شوهرش معتاد است و او را آزار و اذیت می‌کند. او از من خواست فردی را برای قتل شوهرش اجیر کنم که به او گفتم خودم شوهرش را تنبیه می‌کنم. آن شب به بهانه انتقال بسته‌ای با شوهرش تماس گرفتم و او را به محل حادثه کشاندم و با دوستم او را به قتل رساندیم.
مأموران در ادامه شراره را دستگیر کردند که وی هم در بازجویی‌ها به جرم خود اقرار کرد.
همزمان با ادامه تحقیقات، متهمان راهی زندان شدند تا اینکه قاضی ساسان غلامی، بازپرس شعبه سوم دادسرای امور جنایی تهران کیفرخواست هومن و ارشیا را به اتهام مشارکت در قتل و شراره را به اتهام معاونت در قتل صادر کرد. به زودی سه متهم در دادگاه کیفری محاکمه می‌شوند. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 589344 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟