وحشت زنان  از پراید شیشه دودی / آنها شبانه در بیابان های اطراف آبادان رها می شدند

سارقان پراید شیشه دودی 2 زن دیگر رادر آبادان شکارکردند.

پراید شیشه دودی شکارچی زنان و دختران در آبادان مجددا  2 زن دیگر را در یک روز شکار کردند پلیس در جستجوی این متهمان است. زنان دختران آبادانی مراقب سارقین مسافرکش نما دراین شهرستان باشند تا کنون چندین سرقت مشابه به پلیس گزارش شده است.

به گزارش رکنا ، در پی وقوع چندین فقره سرقت به عنف در آبادان توسط دزدان مسافرکش نمایی که تنها زنان و دختران را طعمه خود قرار می دهند موضوع توسط خبرنگار رکنا در خوزستان بصورت ویژه مورد بررسی قرار گرفت که در این راستا یک مقام پلیس که نخواست نامش فاش شود در راستای این خبر به رکنا گفت: چندی قبل ماموران پلیس آبادان در جریان پرونده هایی قرار گرفتند که در آن 2 مرد سوار بر خودروی پراید سفید رنگ با شیشه های دودی و تحت عنوان مسافرکش نما اقدام به سوار کردن خانم ها در خیابان کرده و سپس با تهدید چاقو، دست به سرقت پول، گوشی موبایل و طلاهای آنها می زنند و در ادامه طعمه های خود را در بیرون شهر یا خیابان های تاریک از خودرو پیاده می کنند.

ظهر روز دوشنبه30تیرماه نیز همین 2سارق در منطقه بهمن 45و همچنین شهدای 21منطقه ذوالفقاری اقدام به سرقت طلا جات از 2 زن دیگر کرده اند که تاکنون تنها این سارقان 10فقره سرقت از زنان و دختران در حوزه کلانتری18ذوالفقاری آبادان کرده اند.

شکارچی زنان و دختران آبادان زیر ذره بین پلیس

این سارقان به قدری حرفه ای هستند که باوجود چندین فقره سرقت به عنف از زنان تاکنون هیچ دوربینی قادر به شناسایی آنها نبوده است.

سرقت های مشابه دیگری به همین شیوه و شگرد دربرخی از شهرهای دیگر استان صورت گرفته است که در همین راستا ماموران پلیس آبادان برای دستگیری عاملان این سرقت های سریالی به صورت آماده باش در سطح شهر گشت زنی می کنند تا این دزدان را دستگیر کنند.

بنا به این گزارش، تحقیقات پلیسی برای دستگیری و شناسایی این سارقان مسافرکش نما به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آبادان قرار دارد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

علی رنجکش

کدخبر: 588863 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟