مخوف ترین قاتل شرق ایران بازداشت شد / 3 قتل فجیع و 11 سرقت مسلحانه

مخوف ترین قاتل که در سیستان و بلوچستان پرونده سنگینی داشت به دام افتاد.

با تلاش شبانه روزی ماموران کارآگاهان پلیس آگاهی ایرانشهر یک شرور سابقه دار دستگیر و3 فقره قتل و 11 فقره سرقت مسلحانه کشف شد.

سردار"محمد قنبری" فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان در تشریح جزئیات این خبر گفت: با دریافت نیابت قضائی از دادسرای شهرستان دلگان مبنی بر متواری شدن قاتل فراری در شهرستان ایرانشهر تیمی از پلیس آگاهی این شهرستان برای بررسی موضوع وارد عمل شدند.

مخوف ترین قاتل فراری به دام افتاد

به گزارش رکنا ، وی افزود: در بررسی این پرونده قضائی مشخص شد این فرد شرور جرائم متعددی از جمله حمل سلاح گرم، سرقت های مسلحانه و 3 فقره قتل در پرونده اش مشهود بوده و تحت تعقیب مقامات قضائی می باشد.

سردار قنبری تصریح کرد: ماموران دایره مبارزه با جرائم جنایی پلیس آگاهی ایرانشهر پس از چندین شبانه روز کار گسترده اطلاعاتی مخفیگاه متهم را در یکی از روستاهای حاشیه شهر ایرانشهر شناسایی و به محاصره خود در آوردند.

این مقام ارشد انتظامی در استان سیستان و بلوچستان بیان داشت: در این عملیات که با پشتیبانی تیم های از یگان تکاوری همراه بود ماموران انتظامی در عملیات مقتدرانه متهم را که قصد متواری شدن از محل را داشت، دستگیر و در بازرسی از مخفیگاهش یک قبضه کلت کمری تی تی، یک قبضه سلاح کلاش به همراه یک تیغه خشاب حاوی 12 عدد فشنگ جنگی کشف کردند.

وی بیان کرد: متهم 26 ساله پس از انتقال به مقر انتظامی در چندین مرحله بازجوئی های علمی کارآگاهان پلیس آگاهی به 3 فقره قتل، 11 فقره سرقت های مسلحانه خودرو در سطح شهرستان دلگان و ایرانشهر اعتراف کرد.

قاتل خطرناک شرق ایران دستگیر شد

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان در پایان امنیت مردم را خط قرمز پلیس دانست و تاکید کرد: پلیس به پشتوانه هماهنگی خوب مقامات قضائی در مورد امنیت مردم با هیچ کسی تعارف ندارد و با افرادی که به جان، مال، نوامیس، آبرو و حیثیت شهروندان تعرض کنند برابر قانون و با قاطعیت برخورد خواهد کرد. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 588802 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟