زن خائن با احسان پسر همسایه به سبک سریال ترکیه ای رو هم ریخت + عکس

به گزارش رکنا، رسیدگی به این پرونده از یک سال قبل به دنبال تماس پسر جوانی به نام احسان با پلیس ۱۱۰ آغاز شد.

احسان از مرد همسایه به نام پیمان به جرم سرقت دوچرخه اش شکایت کرد .

وی گفت:  من صاحب دوچرخه حرفه ای هستم که گران قیمت است. مرد همسایه که به تازگی به محله ما اسباب کشی کرده و دوچرخه ام را دزدیده است .به همین خاطر از او شاکی هستم.

 اعدای خیانت زن شوهردار در تهران

با این شکایت پیمان بازداشت شد اما ادعای عجیب را مطرح کرد.

وی گفت: من و همسرم دو سال است با هم ازدواج کرده ایم. دو ماه قبل من به اصرار همسرم خانه ام را فروختم و خانه ای در نزدیکی خانه مادر زنم خریدم اما بعد از اسباب کشی به خانه جدید رفتارهای همسرم تغییر کرد .او دیگر به من اهمیتی نمی داد تا اینکه متوجه شدم به پسر همسایه به نام احسان که دوست دوران کودکی اش بوده علاقمند شده است. قبلا همسرم از خاطرات کودکی اش با احسان زیاد برایم صحبت کرده بود. وقتی آنها بعد از سالها با هم روبه رو شدند خاطرات دوران کودکی شان زنده شده و احسان به همسرم ابراز علاقه کرده و آنها با هم در ارتباط هستند. حالا از همسرم و احسان شاکی هستم.

با این شکایت پرونده پیمان به اتهام سرقت دوچرخه و پرونده همسر وی و احسان به اتهام رابطه نامشروع و خیانت به شعبه ۱۲ دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد.

سرقت به سبک سریال های ترکیه ای دارد

در ابتدای جلسه پیمان در جایگاه ویژه ایستاد و گفت :من اتهام سرقت دوچرخه پسر همسایه را قبول ندارم .او چون با همسرم در رابطه است به دروغ چنین شکایتی را علیه من مطرح کرده تا مرا به دردسر بیاندازد.

وی ادامه داد :من هرگز فکر نمی کردم اسباب کشی به محله قدیمی زندگی همسرم می تواند برایم دردسرساز باشد . وقتی بعد از اسباب کشی همسرم و پسر همسایه روبرو شدند به یاد خاطرات کودکی شان افتادند و به همین خاطر آنها با هم رابطه برقرار کرده‌اند. در زمانی که من در زندان هستم احسان چند بار با من تماس گرفته و از من خواسته تا از همسرم جدا شود .او می گوید عاشق همسرم است و می خواهد با او ازدواج کند.من از احساس و همسرم به خاطر رابطه پنهانی شاکی هستم.

سپس پسر جوان بر جایگاه ویژه ایستاد و منکر اتهام رابطه پنهانی با زن جوان شد.

رد ادعا راوابط نامشروع در دادگاه

وی گفت: قبول دارم که من و همسر پیمان دوستان دوران کودکی بودیم و بعد از اینکه سالها زن جوان را می دیدم چند بار با او صحبت کردم اما هیچ رابطه پنهانی با او نداشتم.

وی ادامه داد: پیمان دوچرخه گرانقیمت من را دزدید و چون دستش رو شد چنین شکایتی را علیه من مطرح کرده است.

زن جوان نیز منکر رابطه پنهانی با پسر همسایه شد و گفت :من هیچ ارتباطی با پسر همسایه نداشتم و نمی‌دانم چرا همسرم چنین شکایتی را مطرح کرده است.

به دنبال اظهارات ضد و نقیض متهمان قرار شد تا تحقیقات درباره این پرونده تکمیل شود تا سپس آنها بار دیگردر دادگاه از خود دفاع کنند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 588559 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟