سرقت از بهشت زهرای تهران تا خانه مرد عزادار + عکس

به گزارش گروه حوادث رکنا، سرهنگ "غلام رضا یوسفوند" رئیس پایگاه نهم پلیس آگاهی تهران گفت: 17 اسفند سال گذشته فردی با مراجعه به کلانتری 205 صحن مطهر اعلام کرد، ساعت 10 صبح برای شرکت در مراسم ترحیم پدر همسرم به بهشت زهرا بلوار عروجیان مراجعه و خودروی ال نود خود را در محوطه مربوطه پارک کردم، پس از بازگشت به خودرو متوجه شکسته شدن شیشه خودرو و سرقت کیف همسرم که بر روی صندلی عقب خودرو و حاوی 2 میلیون تومان وجه نقد – مدارک شناسایی – دست کلید منزل و گوشی تلفن همراه بود شدم .

سرقت در زمان مراسم خاکسپاری

رئیس پایگاه نهم پلیس آگاهی تهران توضیح داد: با طرح شکایت پرونده با دستور قضائی دادگاه بخش آفتاب برای رسیدگی تخصصی به پایگاه نهم پلیس آگاهی ارجاع که مجددا شاکی با حضور در پایگاه اظهار داشت، پس از اتمام مراسم و بازگشت به منزلم واقع درخیابان مهرآباد جنوبی متوجه به هم ریختگی خانه شدم و در بررسی دقیق تر طلاجات موجود در منزل - لپ تاپ – پلی استیشن و لوازم تزئینی جمعا به ارزش 3 میلیارد ریال ربوده که پرونده ای در خصوص سرقت منزل در پایگاه پنجم پلیس آگاهی مطرح و در حال رسیدگی است .

سارق همه فن حریف

این مقام انتظامی بیان داشت: در ادامه رسیدگی به پرونده کارآگاهان با بهره گیری از شیوه های نوین کشف جرم و تلاش بی وقفه موفق به شناسایی سارقی به نام " مهیار " که از مجرمان سابقه دار و حرفه ای در زمینه سرقت خودرو و لوازم داخلی آن بود می شوند.

وی تصریح کرد: با هماهنگی های قضائی مخفیگاه های متهم شناسایی و در یک عملیات منسجم و غافلگیرانه مهیار در یکی از مخفیگاهش دستگیر و در بازجویی های اولیه به صراحت به سرقت از داخل خودروی مال باخته و سپس سرقت از منزل وی با استفاده از دسته کلید موجود درکیف مسروقه به اتفاق فردی به نام " احمد " اعتراف کرد .

این مقام انتظامی افزود: مهیار در ادامه بازجویی ها به 100 فقره سرقت داخل خودرو و 40 فقره سرقت خودرو در سطح شهر تهران و شهرستان ری با همکاری همدستش اعتراف کرد.

رئیس پایگاه نهم پلیس آگاهی در پایان گفت: با توجه به اعتراف صریح متهم به بزه انتسابی و به دستور مقام قضائی مهیار برای کشف زوایای پنهان پرونده و دستگیری همدستش در اختیار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار دارد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 588510 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟