18 بار زندان هم جوان تهرانی را آدم نکرد! + عکس

به گزارش رکنا ،سرهنگ کارآگاه "مرتضی نثاری" رئیس پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران گفت : سال گذشته مرد جوانی در تماس با مرکز فوریت های پلیسی 110 اعلام کرد، در خیابان پاسداران در حال خروج از محل کارش بوده که ناگهان مردی پیاده گوشی تلفن همراه آیفون ایکس اش را قاپیده و سوار بر موتورسیکلت هوندا متواری شده است که با حضور ماموران کلانتری 102 پاسداران گزارش شاکی اخذ و برای پیگیری تخصصی و شناسایی سارق شکایت وی به پایگاه چهارم پلیس آگاهی ارجاع شد.

سارق حرفه ای با 17 بار زندان

رئیس پایگاه چهارم پلیس آگاهی با اشاره به اینکه در تحقیقات میدانی ترک نوشین موتورسیکلت شناسایی و در پایش های اطلاعاتی مشخص شد که متهم سابقه دار بوده و پیش تر با همین عنوان مجرمانه 17 مرتبه روانه زندان شده است، افزود: شناسایی مخفیگاه متهم در دستور کار قرار گرفت و مشخص شد که متهم در مخفیگاه قبلی اش نبوده و به تازگی نقل مکان کرده است.

این مقام انتظامی بیان داشت: در شاخه دیگری از تحقیقات پلیسی مشخص شد که متهم مجهول المکان است و کارآگاهان با تلاش شبانه روزی موفق شدند متهم را در حوالی خیابان شوش دستگیر کنند .

وی ابراز داشت: متهم در پایگاه چهارم علاوه بر اعتراف به جرم ارتکابی به یک فقره سرقت دیگر اعتراف و اظهار داشت که هر دو دستگاه را در خیابان دستفروشی کرده است و پول حاصله را خرج خود کرده است.

رئیس پایگاه چهارم پلیس آگاهی در پایان با اشاره به اینکه شناسایی راکب موتورسیکلت در دستور کار قرار دارد در پایان گفت: با اعتراف صریح متهم به جرم ارتکابی متهم با صدور قرار مجرمیت روانه زندان شد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 588076 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟