بازداشت دزدان هفت تیرکش طلافروشی های لارستان

سارقان خشنی که با اسلحه وارد طلافروشی می شدند به  سرقت 100 میلیاردی در لارستان اعتراف کردند.

به گزارش رکنا ، فرمانده انتظامی استان از شناسایی و دستگیری اعضای باند 4 نفره سارقان مسلح خبر داد که اقدام به سرقت 100 میلیارد ریال طلا در بخش "بیرم" از توابع لارستان کرده بودند.

سردار "رهام‌‎بخش حبیبی" بیان کرد: در شهریور ماه سال قبل، 4 سارق مسلح با حمله به یک طلافروشی در بخش "بیرم" از توابع شهرستان لارستان با تهدید اسلحه و تخریب شیشه مغازه اقدام به سرقت حدود 10 کیلوگرم طلا و جواهر کرده و از محل متواری شدند.

سردار "حبیبی" خاطر نشان کرد: بلافاصله تیمی ویژه از کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان "لارستان" برای رسیدگی به موضوع تشکیل شد و این در شرایطی بود که سارقان هیچ سر نخی از خود به جا نگذاشته بودند.

دستگیری سارقان مسلح 100 میلیاردی طلا در لارستان

این مقام انتظامی عنوان داشت: کارآگاهان پلیس آگاهی با پایش اطلاعاتی، کنترل نامحسوس و اقدامات فنی و تخصصی موفق شدند اعضای این باند را شناسایی کنند.

وی با بیان اینکه ماموران پلیس موفق شدند طی سه عملیات موفق اعضای باند 4 نفره سارقان را در استان بوشهر و شهرستان لامرد و فیروزآباد دستگیر کنند، گفت: کارشناسان ارزش طلاهای سرقت شده را 100 میلیارد ریال برآورد کرده‌اند و تلاش برای شناسایی و دستگیری خریداران طلاهای مسروقه ادامه دارد.

فرمانده انتظامی استان فارس با اشاره به اینکه برخورد با جرایم خشن و سرقت‌های به عنف و مسلحانه یکی از اولویت‌های این فرماندهی در سال جاری است، گفت: متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی و از آن طریق روانه زندان شدند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 588072 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟