ردپای پدر و پسر سارق کم حافظه در صحنه جرم / زن تهرانی از آنها می ترسید

به گزارش رکنا، راز سرقت های سریالی پدر و پسر در تهران به خاطر کم حواسی شان فاش شد.

 پدر و پسری که هنگام سرقت تلفن همراه زنی موتورشان را جا گذاشته بودند برای ردگم کردن با مراجعه به پلیس مدعی شدند موتور سیکلت‌شان سرقت شده است.

سرهنگ ضرغام آذین، رئیس کلانتری ۱۳۴ شهرک قدس در این باره گفت: پس‌از اعلام یک فقره سرقت تلفن همراه از یک زن جوان مأموران بلافاصله به محل اعزام شدند که مشخص شد مالباخته پس‌از سرقت تلفن همراهش با سارقین درگیر شده و آنها هم به‌خاطر اینکه دستگیر نشوند موتورسیکلت خود را در محل گذاشته و با پای پیاده از محل گریخته‌اند.

پس‌از آن تحقیقات در خصوص شناسایی دو سارق متواری ادامه پیدا کرد. از سوی دیگر سارقان برای انحراف مسیر تحقیقات در یگان انتظامی دیگری شکایتی را با موضوع سرقت موتورسیکلت‌شان طرح می‌کنند تا در صورت شناسایی مالک موتورسیکلت، آنها خودشان را از اتهام سرقت مبرا کنند. اما در ادامه تحقیقات پلیس با بررسی تصاویر دوربین‌های مداربسته در محل و نشان دادن تصاویر به مالباخته مأموران هر دو سارق را که پدر و پسر هستند دستگیر ‌کردند.

راز پدر و پسر سارق در تهران فاش شد

همچنین مشخص شد پسر جوان ۶ سال زندان بوده و به‌تازگی آزاد شده اما در همین مدت با همدستی پدرش ۱۰ فقره سرقت انجام داده‌است.

مرد میانسال در حالی که منکر سرقت‌ها بود گفت: من معتادم و بسختی می‌توانم راه بروم چگونه می‌توانم سرقت کنم. از طرفی من نمی‌توانم جلوی پسرم را بگیرم چراکه او بچه نیست. تنها کاری که توانستم برایش انجام دهم آن بود که تلاش کردم دیه‌ای را که سال‌ها به‌گردنش بود پرداخت کنم و او از زندان آزاد شود.پسر سارق هم در توضیحاتش گفت: چند سال پیش به‌خاطر یک نزاع منجر به قتل به زندان افتادم و پدرم با سختی دیه‌ای را که به گردنم بود پرداخت کرد و بعد از ۶ سال از زندان آزاد شدم. در حال حاضر هم به‌خاطر مشکلات مالی ناچار به سرقت شدم اما هنگام سرقت پدرم همراهم نبود.

اعترافات پدر و پسر سارق کم حواس تهرانی

اگر قرار است کسی به زندان برود من هستم و پدرم نقشی در سرقت هایم نداشته است.شاکی هم با حضور در کلانتری عنوان کرد: این شخص دروغ می‌گوید، در زمان سرقت هردو نفر باهم بودند اما وقتی با مقاومت من مواجه شدند پا به فرار گذاشتند و موتورشان را در محل جا گذاشتند.سرهنگ ضرغام آذین در ادامه گفت: هدف از حکم حبس برای مجرمان تنبیه شدن آنهاست اما با توجه به موارد اینچنینی در می‌یابیم تنبیه متناسب با جرم نبوده و باید در رابطه با این موضوع هم از نظر روانشناسی و هم قانونی بحث کرد تا مجرمان بعد از آزادی از زندان دیگر جرأت انجام افعال مجرمانه را نداشته باشند.‌برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 587797 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟