محکومیت ۲ داروخانه گرانفروش به جریمه نقدی در خرمشهر

نعیم مقدم سرپرست اداره صمت خرمشهر گفت: ۲ داروخانه گرانفروش در این شهرستان پس از معرفی به تعزیرات حکومتی به ۲۷ میلیون و ۴۷۲ هزار ریال جریمه نقدی محکوم شدند.

او به افزایش بازرسی‌ها از واحدهای صنفی در خرمشهر به منظور کنترل قیمت‌ها در بازار این شهرستان اشاره کرد و افزود: در بازرسی از ۱۲۵ واحد صنفی در خرمشهر، ۳۹ واحد متخلف شناسایی و به تعزیرات حکومتی معرفی شدند.

به گزارش رکنا، سرپرست اداره صمت خرمشهر عمده‌ترین تخلف این واحدها تجاری در خرمشهر را گرانفروشی، کم‌فروشی، درج نکردن قیمت، تقلب و عرضه خارج شبکه برشمرد و گفت: بیشتر تخلف‌ها در واحدهای صنفی عرضه مواد غذایی و نانوایی‌ها و خدمات الکترونیک بوده است که برای این واحدها ۸۵ میلیون و ۱۸۵ هزار و ۲۰۰ ریال جریمه نقدی در نظر گرفته شد.

مقدم همچنین از پملب ۱۰ واحد صنفی متخلف در سه‌ماهه نخست امسال برای پیشگیری از شیوع بیشتر بیماری کرونا خبر داد و افزود: در سه‌ماهه نخست سال جاری در بازرسی‌های انجام شده از واحدهای صنفی خرمشهر در راستای اجرای مصوبات ستاد مبارزه با ویروس کرونا، ۴۹ واحد صنفی متخلف به مدت ۱۰ روز پلمب و پس از طی کردن مراحل قانونی و تعهدات لازم فعالیت خود را از سر گرفتند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 587755 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟