استخر مجانی میلیاردی رقم خورد / متهم به دوستانش رحم نکرد +عکس

به گزارش رکنا، سرهنگ کارآگاه "قاسم دستخال" رئیس پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران گفت: 7 اردیبهشت سال جاری پرونده ای از دادسرای ناحیه 3 تهران با موضوع کلاهبرداری برای رسیدگی تخصصی به پایگاه سوم پلیس آگاهی ارجاع شد.

وی افزود: محتویات پرونده حاکی از آن بود، شخصی به نام "صادق" که یک سال پیش به عنوان کارمند یکی از استخر ها مشغول به کار شده است با زیرکی فراوان به بهانه سرمایه گذاری در ساخت و ساز و خرید خودرو با قیمت مناسب، 4 میلیارد ریال وجه نقد ازهمکارانش اخذ و ناگهان متواری و مخفی شده است .

رئیس پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران با اشاره به اینکه کارآگاهان در عملیات پلیسی موفق شدند مخفیگاه کلاهبردار را در حوالی پاسداران شناسایی و با دستور قضائی وی در 21 تیرماه دستگیر شد، گفت : متهم پس از انتقال به پلیس آگاهی ضمن اعتراف به خود ارتکابی به 9 فقره کلاهبرداری از همکارانش اعتراف و اظهار داشت، با نقشه ای که برای مخفی شدن کشیده بودم گمان نمی کردم به این راحتی دستگیر شوم .

دستخال گفت: با اعتراف صریح متهم به جرم ارتکابی، متهم برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 587704 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟