مقتول نفس های آخر را می کشید که پلیس مرودشت رسید / قاتل آشنا بود

 قاتل 35 ساله کمتر از یک ساعت در مرودشت دستگیر شد.

به گزارش رکنا، فرمانده انتظامی مرودشت از شناسایی و دستگیری فردی 35 ساله خبر داد که پس از قتل دایی خود، 2 نفر دیگر نیز مجروح کرده بود.

سرهنگ" اسماعیل زراعتیان" گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر تیراندازی منجر به قتل در یکی از محلات شهر مرودشت، بلافاصله ماموران در محل حاضر شدند.

قتل دایی با شلیک های مرگبار در مرودشت

وی افزود: ماموران در بررسی‌های اولیه مشاهده کردند فردی 39 ساله از ناحیه کشاله ران مورد اصابت گلوله قرار گرفته و درحالی که نفس‌های آخر را می‌کشید به ماموران گفت: خواهر زاده اش به وی شلیک و با خودرو پژو 206 متواری شده است.

سرهنگ "زراعتیان" با اشاره به اینکه فرد مجروح حین انتقال به بیمارستان فوت کرد، افزود: سریعاً اکیپ‌هایی برای دستگیری قاتل تشکیل و مسیرهای فرعی شهر مورد بازرسی قرار گرفت که در یکی از خروجی‌ها، خودرو قاتل مشاهده و به محض رویت ماموران با سرعت متواری شد.

رئیس پلیس مرودشت گفت: ماموران به تعقیب خودرو پرداختند و پس از طی مسافتی تعقیب و گریز آن را توقیف و قاتل 35 ساله را سریعا دستگیر کردند.

اختلاف خانوادگی در مرودشت قتل دایی را رقم زد

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه قاتل پس از قتل دایی خود هنگام فرار در یکی از خیابان‌های سطح شهر، 2 نفر دیگر را نیز با شلیک اسلحه مجروح کرده بود، خاطر نشان کرد: در تحقیقات اولیه علت و انگیزه قتل را اختلاف حساب عنوان کرد.

سرهنگ "زراعتیان" با بیان اینکه در این خصوص یک قبضه اسلحه شکاری غیر مجاز کشف شد، به شهروندان توصیه کرد: هنگام عصبانیت همواره خشم خود را کنترل و بدون هیچ گونه اقدامی، محل را ترک و از انجام هرگونه نزاع و درگیری بپرهیزید تا شاهد حوادث ناگوار نباشیم.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 587072 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟