کشف نوشیدنی های انرژی زا تاریخ مصرف گذشته در جاده مخصوص + عکس

به گزارش اختصاصی گروه حوادث رکنا، سرهنگ محمود مالمیر رییس کلانتری 150 تهرانسر به رکنا گفت: در پی کسب اطلاعاتی مبنی بر فعالیت یک انبار که مواد نوشیدنی و خوراکی تاریخ مصرف گذشته را در آنجا با تغییر و ثبت تاریخ جدید به فروش می رسانند تیمی از ماموران برای بررسی های فنی وارد عمل شدند.

وی افزود: بدین ترتیب تیمی از ماموران به کیلومتر 8 جاده مخصوص اعزام شده و قاضی شریعتی از شعبه 21 دادسرای تعزیرات حکومتی و خانم خیراللهی مسئول بهداشت نیز در محل حاضر شدند و با حضور در این انبار، غیر بهداشتی بودن، غیر اصولی انبارشدن، انقضای تاریخ مصرف مواد نوشیدنی و خوراکی را تایید که با دستور قضایی ، پس از شمارش ، حدود 12 تن، به تعداد 40 هزارقوطی های نوشیدنی، انرژی زا، رانی وخوراکی تاریخ مصرف گذشته خارجی ،توقیف و پلمپ شد.

نوشیدنی تاریخ مصرف گذشته

معدوم سازی نوشیدنی و مواد خوراکی غیربهداشتی

رییس کلانتری 150 تهرانسر ادامه داد: در بررسی ها مشخص شد اقلام تاریخ مصرف گذشته از فروشگاه ها و مغازه های سطح شهرجمع آوری و به اسم اقلام مرجوعه به انبار که مربوط به یک شرکت معتبر است انتقال و از طریق فروش آنلاین اینترنتی به فروش رسانده شده است.

سرهنگ مالمیر گفت: پرونده تشکیل و درخصوص معدوم کردن اقلام کشف شده پس از هماهنگی و فراهم کردن ابزار معدوم سازی، با حضور قاضی تعزیرات، نماینده بهداشت و اخذ نظریه کارشناسی بهداشتی، بطور کامل معدوم سازی شد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 586982 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟