چاقو چاقو شدن  2 پلیس در آبادان / هاشم شمو کیست؟! + عکس

به گزارش گروه حوادث رکنا، در پی وقوع چندین فقره سرقت منزل در شهرستان آبادان موضوع برای شناسایی و دستگیری سارقان بصورت ویژه در دستور کار پلیس آبادان قرار گرفت.

در این راستا مأموران کلانتری 18 ذولفقاری دربررسی های به عمل آمده و تحقیقات فنی پی بردند سرقت ها از سوی شخصی سابقه دار و تحت تعقیب بنام هاشم معروف به شمو که لقبش به معنی ( متکبر) است صورت گرفته است.

حمله سارق مسلح به ماموران پلیس آبادان

ماموران با شناسایی مخفیگاه هاشم در منطقه ذوالفقار 156 و پس از هماهنگی با مقام قضایی در ساعت 8 شامگاه دوشنبه 23 تیرماه برای دستگیری متهم وارد عمل شدند.

سارق سابقه دار وقتی خود را در برابر ماموران دید برای فرار با چاقو به سمت 2 مامور کلانتری 18 ذوالفقاری حمله کرد و پس از زخمی کردن ماموران سعی بر فرار داشت که ماموران با قانون بکارگیری سلاح اقدام به تیراندازی کرده و موفق به دستگیری سارق چاقو به دست شدند.

متهم پس از دستگیری به سرقت هایش اعتراف کرد و 2 مامور پلیس نیز برای درمان به بیمارستان منتقل شدند که وضعیت عمومی آن خوب گزارش شده است.

بنا به این گزارش، متهم برای تحقیقات بیشتر و شناسایی دیگر جرائم احتمالی اش در اختیار ماموران پلیس آگاهی آبادان قرار گرفته است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

علی رنجکش

کدخبر: 586670 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟