پلیس مرد فراری را از غرق شدن نجات داد / در فیروزآباد رخ داد

تعقیب و گریز هالیوودی برای بازداشت  یک مرد افیونی در فیروزآباد به ماجرای عجیبی ختم شد.

به گزارش رکنا، فرمانده انتظامی استان از کشف 172 کیلو تریاک و توقیف 2 دستگاه خودرو در شهرستان "فیروزآباد" خبر داد.

سردار "رهام‌بخش حبیبی"  بیان کرد: ماموران انتظامی شهرستان "فیروزآباد" در اجرای طرح مقابله با ورود مواد مخدر و کنترل خودروهای عبوری، به یک سواری 405 مظنون شدند و دستور توقف دادند.

وی افزود: راننده خودرو با بی توجهی به دستور ایست پلیس و با اسکورت خودرو پرایدی که سد راه مامورین می‌شد اقدام به فرار کرد که پس از طی مسافتی تعقیب و گریز و تیراندازی به سمت لاستیک، ماموران موفق به متوقف کردن آن شدند.

کشف 172کیلو تریاک در فیروزآباد

سردار "حبیبی" خاطر نشان کرد: متهم که قصد تسلیم شدن نداشت خود را به رودخانه "سد تنگاب" پرتاب و شناکنان قصد فرار داشت که به دلیل آشنا نبودن به فنون شنا در حال غرق شدن بود که احدی از مامورین آن شهرستان با رشادت خود را به رودخانه انداخته و متهم در حال غرق شدن که دیگر نفس‌هایش به شماره افتاده بود را نجات می‌دهد.

فرمانده انتظامی استان فارس با بیان اینکه ماموران در بازرسی از این خودرو، 172 کیلو تریاک و یک قبضه اسلحه شکاری ساچمه زنی کشف کردند، گفت: در این خصوص یک سواری پراید که اسکورت محوله بود توقیف و راننده نیز دستگیر شد.

نجات جان قاچاقچی در حال غرق توسط پلیس

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به تحویل متهمین به مراجع قضائی، تصریح کرد: شهروندان هرگونه اخبار و اطلاعاتی در خصوص تهیه و توزیع، خرید و فروش مواد مخدر و یا سایر جرایم را در اسرع وقت از طریق تلفن 110 در اختیار پلیس قرار دهند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 585601 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟