مرد پلید آژیرکشان به سراغ پسر بچه ها می رفت +عکس

به گزارش گروه حوادث رکنا، سرهنگ کارآگاه "علی کنجوریان" رئیس پایگاه ششم پلیس آگاهی گفت: برابر اخبار و اطلاعات بدست آمده از سطح حوزه استحفاظی پایگاه ششم، کارآگاهان این پایگاه مطلع شدند فردی به نام خسرو 30 ساله تحت عنوان مامور انتظلامی و با یک دستگاه خودرو دنا که مجهز به چراغ گردان و ال ای دی است در سطح حوزه جنوب شرق تهران پرسه زنی و با تهدید و ارعاب با سلاح کمری، نوجوانان 14-15 را سوار بر خودرو کرده و از آنان اخاذی می کند.

اخاذی مرد مامور نما از نوجوانان

رئیس پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران با بیان اینکه با توجه به حساسیت موضوع دستگیری متهم در دستور کار کارآگاهان پایگاه ششم پلیس آگاهی قرار گرفت، افزود: یکی از شاکیان اظهار داشت، متهم که مدعی بوده مامور انتظامی است، با یک دستگاه خودرو دنا که مجهز به ال ای دی با شیشه کاملا دودی و آژیر پلیس به وی مراجعه و اظهار کرده است که در پارک مشروب و مواد مصرف کرده ام و من را سوار خودرواش کرد و با تهدید سلاح گرم و دستبندی که همراه داشت از من امضا و اثر انگشت گرفته است .

وی گفت: شاکی دوم نیز در اظهارات مشابهی عنوان داشت، متهم خود را مامور معرفی کرده و اقدام به تهدید و سوءاستفاده از نوجوانان می کند و قصد اخاذی از من را نیز داشت. افراد دیگری هم هستند که از آنها اخاذی کرده ولی از ترس حاضر به شکایت نیستند. در ادامه تحقیقات با اشراف اطلاعاتی و تحقیقات میدانی مشخص شد خسرو در ساعات پایانی شب در پارک های منطقه کیان شهر پرسه زنی می کند. تیم مجربی از کارآگاهان پایگاه ششم پلیس آگاهی پس از تعقیب و مراقبت موفق شدند متهم را در نخستین دقایق بامداد 18 تیرماه در یک عملیات پلیسی در داخل خودرو دنا خاکستری رنگ دستگیر کنند .

دستگیری مامور قلابی

این مقام انتظامی افزود : در بازرسی از خودرو متهم یک دستگاه آژیر پلیسی پخش صدا یک عدد دستبند ، سه قوطی گاز اشک آور ، یک دستگاه شوکر ، یک دستگاه ال ای دی پلیسی نصب شده روی خودرو و تعداد شش برگ حکم ماموریت ارگان های نظامی و انتظامی با نام های و یک برگ حکم ماموریت ناجا و تعداد دو برگ در خواست استفاده از خط ویژه بدون مهر امضا و تعداد شش عدد کارت های شناسایی ارگان های دولتی و انواع کارتهای شناسایی و تعداد هفت برگ چک به مبلغ 570 میلیون ریال ، 3 گوشی سامسونگj7 و اپل 6 وسامسونگ ساده با سیم کارت مربوطه کشف شد .

رئیس پایگاه ششم با اشاره به اینکه متهم مدعی بود مجوز تجهیزات دفاعی دارد و شاکیان با وی خصومت شخصی دارند و اظهارات انان را قبول ندارم، گفت : متهم با دستور بازپرس شعبه دوم دادسرای ناحیه 34 تهران برای انجام تحقیقات تکمیلی و شناسایی سایر شاکیان در اختیار کارآگاهان پایگاه ششم قرار دارد و شهروندانی که به این شیوه از آنها اخاذی و سرقت شده می توانند به منظور طرح شکایت و شناسایی متهم به پایگاه ششم مراجعه کنند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 585248 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟