زیرپیراهن صورتی تنها گاف دزد زرنگ تهران بود

به گزارش گروه حوادث رکنا، سرهنگ حسین عادلی رئیس کلانتری 153 شهرک ولیعصر گفت: در پی اعلام خبری مبنی بر سرقت همزمان 4 مغازه در محدوده کلانتری، تیمی از ماموران برای بررسی موضوع به محل های سرقت اعزام شدند و در بررسی های میدانی مشخص شد که سرقت ها توسط یک فرد انجام گرفته است.

راز زیرپیراهن سارق

وی افزود: در ادامه تحقیقات پلیسی ماموران در بررسی دوربین های مداربسته با متهمی روبرو شدند که زیرپیراهن صورتی رنگی به تن دارد و چهره اش را پوشانده و سعی دارد با خم شدن خود را از شکار دوربین مداربسته دور نگه دارد.

رئیس کلانتری شهرک ولیعصر ادامه داد: تحقیقات و گشت های پلیسی ادامه داشت تا اینکه ماموران در گشت زنی های انتظامی با مرد جوان مرموزی روبرو شدند که زیرپیراهن صورتی رنگی به تن داشت که با برای بررسی های بیشتر متهم به کلانتری انتقال یافت.

این مقام پلیسی عنوان داشت: متهم ابتدا خود را بیگناه می دانست اما وقتی تصویر خودش را با زیرپیراهنی صورتی در دوربین مداربسته صحنه سرقت مشاهده کرد به ناچار لب به سخن باز کرد و به 6 فقره سرقت از مغازه اعتراف کرد.

سرهنگ عادلی گفت: متهم که 13 سابقه زندان دارد برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 585218 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟