بریدن انگشتان مرد تهرانی بعد از قتل / 2 قاتل 16 ساله و فقیر بودند

رسیدگی به این پرونده از تابستان سال 92 به دنبال تماس نگهبان یک کارخانه در جنوب تهران با ماموران پلیس آغاز شد. وی که به سختی صحبت می‌کرد گفت مورد حمله شبانه دو پسر نوجوان قرار گرفته و به شدت زخمی شده‌است.

مأموران پلیس بلافاصله به کارخانه موردنظر رفتند و پیگیر ماجرا شدند.نگهبان کارخانه به نام احمد و یکی از کارگران به نام اسماعیل که نیمه جان بود با آمبولانس به بیمارستان منتقل شدند اما اسماعیل به خاطر خونریزی شدید مغزی جان سپرد و انگشتان یک دست احمد نیز به خاطر بریدگی عمیق قطع شد و دست دیگرش به شدت آسیب دید .

نزاع خونین در تهران موجب قتل شد

به گزارش رکنا،احمد پس از بهبودی نسبی به ماموران گفت :من سالهاست نگهبان کارخانه هستم. نیمه شب بود که یکباره دو پسر جوان در حالی که چاقو داشتند به من حمله کردند. آنها می خواستند از کارخانه سرقت کنند که با آنها درگیر و زخمی شدم من فریاد کشیدم ، اسماعیل که از کارگران کارخانه بود به کمک من آمد اما آنها به او حمله کردند و با چاقو به سرش ضربه زدند.آنها موقع فرار با چاقو به دستم ضربه زدند که موجب قطع انگشتانم یک دستم و آسیب دیدگی شدید دست دیگرم شد.

پلیس با اطلاعاتی که از مرد نگهبان گرفته بود دو پسر ۱۶ ساله را که در همسایگی کارخانه زندگی می کردند ردیابی و بازداشت کردند. آنها به درگیری با نگهبان کارخانه و قتل یکی از کارگران اعتراف کردند و با گذشت هفت سال از این ماجرا در شعبه چهارم دادگاه کیفری یک استان تهران پای میز محاکمه ایستادند.

چاقو چاقو کردن نگهبان در تهران

در ابتدای جلسه اولیای دم درخواست قصاص را مطرح کردند. سپس متهمان که حالا ۲۳ سال دارند در جایگاه ویژه ای دادند و قتل را گردن گرفتند.

حسن گفت: من آن زمان فقط ۱۶ سال داشتم و به همراه دوستم سعید شیشه کشیده بودیم که تصمیم به سرقت از کارخانه گرفتیم .ما زندگی فقیرانه ای داشتیم و برای تامین پول شیشه تصمیم به سرقت گرفتیم اما فکر نمی‌کردیم نگهبان کارخانه مانع ما ‌شود. اما او را همان آن را بست و به سمت مان حمله کرد ما برای ترساندن او چاقو کشیدیم .اما همان موقع کارگر دیگر به سمت ما حمله ور شد .اسماعیل چوب داشت به همین خاطر با چاقو چند ضربه به سرش زدیم و فرار کردیم.

سعید نیز گفت:ما آن زمان بچه بودیم به همین خاطر چنین تصمیمی گرفتیم. ما نمی خواستیم به کسی آسیب بزنیم اما وقتی نگهبان مانع ما شد و فریاد کشید ترسیدیم و به همین خاطر چند ضربه به آنها زدیم. ما تحت تاثیر مصرف شیشه بودیم و چیز زیادی از ماجرا به خاطر نداریم.  وقتی بعد از دستگیری فهمیدم اسماعیل با 20 ضربه چاقو به سرش کشته شده و انگشتان دست نگهبان کارخانه قطع شده شوکه شدم.

در پایان جلسه قضات وارد شور شدند تا رای صادر کنند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 584588 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟