به گزارش گروه حوادث رکنا، رئیس شوراهای حل اختلاف استان کرمان گفت:سال 1396 فردی به هویت "ح- الف" بر سر اختلافات خانوادگی و درگیری خانوادگی به قتل رسید که پس از رسیدگی و انجام تحقیقات مقدماتی ، حکم به قصاص قاتل توسط مراجع قضایی صادر و جهت اجرای حکم قصاص پرونده به شعبه یک دادگاه کیفری شهرستان سیرجان ارجاع شد.

"مهدی تقی زاده" افزود : پس از اطلاع از حکم صادر شده و به منظور استفاده از ظرفیت شوراهای حل اختلاف برای دریافت رضایت از اولیای دم، پرونده به شعبه ویژه زندان شورای حل اختلاف شهرستان سیرجان ارجاع شد.

بخشش پای چوبه دار

این مقام قضایی خاطر نشان کرد: سرانجام با تلاش‌های مخلصانه و دلسوزانه شبانه روزی با میانجی گری اعضای شعبه ویژه زندان شورای حل اختلاف سیرجان ، شوراهای حل اختلاف استان کرمان، مسئولان قضایی و معتمدان محلی همزمان با دهه کرامت و ولادت امام رضا(ع) که با جلب رضایت اولیای دم همراه شد این پرونده قتل پس از سپری شدن سه سال با صلح و سازش ختم به خیر شد.

وی تصریح کرد: با دریافت رضایت از اولیای دم و گذشت و ایثار خالصانه آن ها ،قاتل از قصاص رهایی و فرصت زندگی دوباره یافت.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

توکلی

کدخبر: 584301 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟