افشای راز سرقت های جوان تهرانی با تیر هوایی پلیس

در نیمه خرداد ماه امسال بود که فردی به اتهام سرقت داخل خودرو از سوی ماموران کلانتری عباس آباد دستگیر و در ادامه روند رسیدگی به جرمش به همراه پرونده متشکله به پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شد.

تعقیب و گریز پلیسی

به گزارش رکنا، با انتقال این فرد به مقر پلیس، تحقیقات ماموران آگاهی نیز آغاز و در جریان آن مشخص شد که بر اساس گزارش اولیه، ماموران گشت کلانتری حین انجام ماموریت و گشت زنی به یک دستگاه خودروی پراید مظنون شده که با نزدیک شدن خودروی پلیس، راننده پراید از محل متواری شد اما با شلیک تیر هوایی، راننده خودرو دستگیر شده و مقادیری اموال سرقتی شامل یک دستگاه لپ‌تاپ، سنگ فرز، سه حلقه لاستیک و ... از داخل خودرو کشف شد.

در ادامه متهم دستگیر شده مورد بازجویی‌ قرار گرفت که در جریان آن اعتراف کرد که سه حلقه لاستیک را از سارقی با هویت معلوم خریداری کرده است که با کسب این اطلاعات این سارق نیز در عملیاتی دستگیر شده و تحت بازجویی قرار گرفت و در جریان آن اقرار کرد که عمده سرقت‌ها از داخل خانه و داخل خودرو انجام شده است.

همچنین یکی از شکات با حضور در مقر پلیس به ماموران گفت که سارق با تخریب در منزلش اموالی شامل لپ‌تاپ، سنگ فرز و گوشی او را سرقت کرده و متواری شده است.

مرکز اطلاع‌رسانی پلیس آگاهی تهران بزرگ با تایید این خبر اعلام کرد که سارق و مالخر در بازجویی‌های انجام شده به ۱۵۰فقره سرقت داخل خودرو و سرقت از منزل اعتراف کردند. همچنین یکی دیگر ار همدستانشان را هم معرفی کردند که اقدامات برای دستگیری وی ادامه دارد. بر این اساس تاکنون ۹۵ تن از مال‌باختگان شناسایی شده‌اند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 584258 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟