سهیلا قبل از بمب گذاری خانه امام جمعه دستگیر شد / او به خاطر کرونا از زندان آزاد شده بود

یک متهم امنیتی سابقه دار که به دلیل نگرانی از ابتلا به کرونا مورد رأفت اسلامی قرار گرفته و از زندان آزاد شده بود، پیش از اقدام تروریستی دستگیر شد.

به گزارش رکنا، در اوایل خرداد ماه امسال بود که مجموعه اطلاعاتی کشور از وقوع یک سری اقدامات خرابکارانه از سوی یکی از متهمان قدیمی در کشور با خبر شد.

بررسی ها حکایت از آن داشت که زن جوانی به نام «سهیلا-ح.ب» اقدامات ضد انقلابی و ضد امنیتی خود را از سر گرفته و ضمن ارتباط‌گیری با عناصر معاند و خرابکار خارج نشین، ماموریت جدیدی مبنی بر انفجار محل سکونت امام جمعه شهرستانی که ساکن آن دارد.

بازداشت متهم امنیتی سابقه دار پیش از اقدام تروریستی

این فرد با هوشیاری نیروهای امنیتی در خرداد ماه سال جاری مجددا بازداشت شد که پس از انتقال به بازداشتگاه اقدام به انتشار فایل‌های صوتی مبنی بر مظلوم‌نمایی و بیگناه نشان دادن خود کرد.

بررسی ها حکایت از آن داشت که متهم در راستای مظلوم نمایی کذب، در تماس تلفنی با یکی از اعضای خانواده خود، میزان اثرگذاری نوع لحن فایل‌های صوتی منتشر شده‌اش را بررسی می‌کند و می‌گوید «صدای من پشت تلفن غم انگیز و مضطرب به نظر میرسد؟ مخاطب را تحت تاثیر قرار میدهد ؟ »

وی همچنین با انتشار فایل‌های صوتی و نامه‌نگاری به بیرون از زندان سعی داشت ضمن جریحه دار کردن احساسات مردم و خوراک برای رسانه‌های بیگانه ضدانقلاب، ضمن تحت فشار قراردادن دستگاه امنیتی و قضایی آن‌ها را مجبور به آزادی خود کند.

سهیلا سال 97 و 98 هم کارهای ضدامنیتی انجام داده بود

یکی از افراد مطلع در خصوص پرونده این متهم گفت: وی در سال 97 در حین شعارنویسی و فعالیت های ضد امنیتی در شیراز توسط نیروی انتظامی بازداشت و بعد از گذشت 6 ماه دوران محکومیت، آزاد شد، ولی متاسفانه در خرداد ماه سال 98 با همدستی دوستان خود در حین شعارنویسی و پخش تراکت علیه نظام و پرچم شیر و خورشید مجددا بازداشت شد و یک قبضه سلاح کمری به همراه 18 عدد فشنگ از وی کشف شد.

این فرد در بازجویی‌ها صراحتا بیان کرده‌است که با تهیه سلاح به دنبال ترور و کشتن افراد بسیجی و نیروهای وابسته به نظام بوده‌است و به همراه دو تن از دوستان سابقه دار خود ، قصد تعرض و تسخیر پایگاه بسیج به منظور دستیابی به سلاح های سازمانی بسیج را داشته اند، که بازداشت و به 12 سال حبس محکوم شد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.فارس

کدخبر: 584163 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟