حمله به پلیس برای فراری دادن شرور خطرناک / پلیس دست به اسلحه شد متهم گریخت

به گزارش رکنا، رضا رفیعی اظهار داشت: ماموران انتظامی امیدیه ساعت ۱۹ امشب با حکم قضایی یک فرد شرور و سابقه دار در شهرک یاسر امیدیه را دستگیر کردند که جمعی از دوستان وی که از اراذل و اوباش بودند برای فراری دادن این متهم با ماموران انتظامی درگیر شدند.

حمله به پلیس در امیدیه

وی اضافه کرد: افراد یاد شده با چوب و سنگ به ماموران انتظامی حمله ور شده و ضمن مجروح کردن تعدادی از آنان به خودروهای پلیس و اورژانس خساراتی را وارد کرده و متهم را از دست پلیس فراری دادند.

فرماندار امیدیه گفت: ماموران پلیس نیز برای آرام کردن جو منطقه اقدام به تیراندازی هوایی کردند که یک نفر از این مهاجمان که در پشت بام یکی از خانه ها بوده و حتی به سمت ماموران سنگ پرانی کرده بود در اثر اصابت تیر هوایی سهوی مجروح که به بیمارستان منتقل و هم اکنون تحت درمان قرار دارد.

وی تاکید کرد: ماموران انتظامی با حکم قضایی برای دستگیری فرد متهم به شهرک یاسر امیدیه مراجعه کرده بودند ولی متاسفانه ارذل و اوباش ضمن مقاومت در برابر حکم قضایی اقدام به ضرب و شتم ماموران کردند.

رفیعی افزود: فرد متهمی که فراری داده شد دارای سوابق کیفری متعدد از جمله شرارت و قداره بندی، توزیع مواد مخدر و سایر جرایم است که تحت تعقیب بوده است.

وی افزود: با حضور قوی ماموران انتظامی در محل هم اکنون آرامش به شهرک یاسر بازگشته و هیچ‌گونه مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

فرماندار امیدیه در پایان گفت: شورای تامین شهرستان امیدیه در حال برگزاری است و اوضاع را تحت کنترل و مدیریت دارد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 583942 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟