ویلای لاکچری یکی از شهرداران شهریار با خاک یکسان شد + عکس

به گزارش رکنا، دادستان عمومی و انقلاب شهریار گفت: ویلاهای لوکس یکی از شهرداران شهرستان شهریار و بستگان وی که به صورت غیرمجاز در اراضی زراعی و باغات ساخته شده بود، قلع و قمع شد.

تخریب ویلاهای لوکس غیرمجاز یکی از شهرداران شهریار و بستگان وی با دستور دادستانی

حمید عسگری پور از آزادسازی 59 هزار متر مربع از اراضی در راستای اجرای تبصره دو ماده 10 قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغات خبر داد و بیان کرد: این اراضی واقع در منطقه مهرچین بودند که با دستور قضایی از آن‌ها رفع تصرف به عمل آمد.

دادستان عمومی و انقلاب شهریار خاطرنشان کرد: ساخت و سازهای غیرمجاز در این راضی شامل ویلاهای لوکس، دیوارکشی، احداث‌ بنا، محوطه‌سازی، آلاچیق و استخر بود که با قلع و قمع آن‌ها، اراضی مذکور به حالت اولیه اعاده شد.

وی تصریح کرد: در راستای آزادسازی های صورت گرفته ویلاهای لوکس یکی از شهرداران شهرستان شهریار و بستگان وی نیز که به صورت غیرمجاز و در اراضی زراعی و باغات ساخته شده بود، قلع و قمع شد.

عسگری پور در پایان تاکید کرد: دستگاه قضایی در راستای اجرای عدالت و قانون، با هیچ شخصی، هیچ گونه تسامحی نخواهد کرد و با هر گونه تغییر کاربری اراضی غیرقانونی بطور جد برخورد خواهد کرد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 583647 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟