قتل آرش پس از سیلی زدن به صورت شقایق در شرق تهران / قاتل با نوشیدن محلول ضد عفونی در زندان کشته شد

به گزارش گروه حوادث رکنا، پانزدهم آبان ماه سال ۹۷ وقوع درگیری خونین میان چند پسر نوجوان در منطقه خاک سفید به مأموران کلانتری ۱۴۴ جوادیه اعلام شد. شواهد نشان می‌داد در این درگیری پسر ۱۹ ساله ای به نام آرش کشته شده است.

پلیس به بررسی پرداخت و دریافت مقتول در درگیری با دو پسر جوان به نام‌های پدرام و سامیار جان سپرده است و چندین پسر دیگر نیز در دعوا شرکت داشته اند.

پلیس به ردیابی متهمان پرداخت و دو پسر ۱۷ ساله را بیست و ششم آبان ماه در خانه شان بازداشت کرد .آنها به درگیری با قربانی و قتل وی اعتراف کردند . دو متهم دیگر نیز که بالای 18سال سن داشتند دستگیر شدند.

مرگ پسر نوجوان به علت خوردن محلول ضدعفونی

دو متهم نوجوان به کانون اصلاح و تربیت منتقل شدند تا در دادگاه محاکمه شوند اما سامیارد مدتی قبل به خاطر خوردن محلول ضد عفونی در کانون اصلاح و تربیت جان سپرد و پدرام در شعبه پنجم دادگاه کیفری یک استان تهران از خود دفاع کرد .

چاقو زدن آرش به دختر جوان وسط خیابان

سپس پدرام در جایگاه ویژه ایستاد و در تشریح جزئیات ماجرا گفت : سامیار مدتی بود با دختر جوانی به نام شقایق آشنا شده بود.او آخرین بار شقایق را در حال صحبت کردند با پسرجوانی به نام آرش دید و به همین خاطر عصبانی شد. سامیار می‌گفت در خیابان به صورت شقایق سیلی زده و سپس با آرش درگیر شده است. اما درگیری با وساطت شاهدان تمام شد.

این متهم که از کانون اصلاح و تربیت به دادگاه منتقل شده بود ادامه داد :چند ساعت بعد سامیار در حالی که عصبانی بود سراغم آمد و ماجرا را برایم تعریف کرد .ما همراه هم سراغ آرش رفتیم تا او را تنبیه کنیم .اما او و دوستانش به سمت ما حمله ور شدند ودرگیری دسته جمعی شروع شد. سامیار همان موقع از من چاقو خواست و من چاقویی را که همراه داشتم به او دادم اما فکر نمی‌کردم با چاقو آرش را بزند .من قبول دارم خودم هم با آرش درگیر شدم اما ضربه مرگباری به اون نزدم .قبلا تحت فشار به مشارکت در قتل اعتراف کرده بودم.

خوردن محلول ضد عفونی کننده به جای الکل در زندان

وی درباره علت فوت سامیار گفت: من و سامیار در کانون اصلاح و تربیت بودیم اما بعد از شیوع بیماری کرونا وقتی محلول ضدعفونی در اختیار من قرار دادند. سامیار فکر می‌کرد محلول حاوی الکل است .او محلول را به جای مشروب خورد اما حالش بد شد و فوت شد . دیگر از دوستان ما نیز به خاطر خوردن همین محلول بینایی اش را از دست داد .

سپس دو شرکت کننده دیگر دعوا که از زندان به دادگاه منتقل شده بودند به تشریح ماجرا پرداختند .اما مدعی شدند در دعوا حضور نداشتند و ضربه‌ای به قربانی نزده اند.

در پایان جلسه قضات وارد شور شدند تا رأی صادر کنند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 583125 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟