قاچاقچی معروف به نام پرویز دستگیر شد / او 52 کیلو تریاک همراهش بود

به گزارش گروه حوادث رکنا، سرهنگ "عبدالوهاب حسنوند" رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران گفت : در پی ارجاع و وصول خبری مبنی بر فعالیت مجرمانه یکی از سوداگران مرگ به هویت "وزیری" پرونده ای در این رابطه تشکیل و تیمی از ماموران پایگاه دهم این پلیس رسیدگی به موضوع را به عهده گرفتند.

وی در ادامه افزود: ماموران با انجام تحقیقات گسترده پلیسی دریافتند متهم یکی از مواد فروشان سابقه دار شهر تهران است که علاوه بر پایتخت به تازگی در شهرستان آذربایجان شرقی نیز اقدام به فروش مواد مخدر می کند.

تریاک بار کامیون ولوو سفید رنگ

سرهنگ حسنوند اضافه کرد : با انجام یک سری اقدامات گسترده اطلاعاتی و پلیسی سرانجام روش کاری متهم برای پلیس مشخص گردیده بطوریکه وی در آخرین حضور خود در یکی از استان های شرقی کشور مقادیری مواد مخدر را در کامیون ولوو سفید رنگ خود و در پوشش بار تجاری اش بارگیری و در مسیر پایتخت در حال حرکت است.

وی در ادامه اعلام کرد :با تجمیع اطلاعات بدست آمده در نهایت عصرگاه پریروز و مقارن با ساعت 15 بعدازظهر تیمی از ماموران پایگاه دهم پلیس مبارزه با مواد مخدر فاتب ضمن رعایت موارد احتیاطی و در همکاری با پلیس شهرستان رفسنجان این خودرو را در محور زاهدان-رفسنجان شناسایی و متوقف نمودند.

این مقام انتظامی ادامه داد : با توقف خودرو و دستگیری راننده بلافاصله پلیس نسبت به بازرسی آن اقدام و در این راستا مقدار 52 کیلو 500 گرم تریاک کشف و ضبط گردید.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 583096 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟