به گزارش رکنا، سردار عبدالرضا ناظری فرمانده انتظامی استان کرمان در تشریح این خبر گفت: شامگاه ششم اردیبهشت امسال ۳ نفر از اعضای یک خانواده اصفهانی که پدر، پسر و نوه بودند و در شهرستان قلعه گنج زمین کشاورزی داشتند هنگامی که برای برداشت محصول فصلی خود به این شهرستان آمده بودند به قتل رسیدند.

مهاجمان که ۳ مرد مسلح بودند با استفاده از سلاح جنگی پس از ایجاد درگیری با اعضای این خانواده اصفهانی آنها را به قتل رسانده و از محل متواری شدند.

قاتلان خانواده اصفهانی شناسایی شدند

وی افزود: بلافاصله پس از اعلام این مورد به پلیس، تیم گشت انتظامی و پلیس آگاهی شهرستان قلعه گنج با حضور در محل وقوع قتل به بررسی موضوع پرداخته و در ساعات اولیه قاتلان شناسایی و دو نفر از آنان دستگیر شدند اما متهم اصلی فرار کرده بود و بنابراین دستگیری وی در دستور کار قرار گرفت.

قاتل هنگام خروج از کشور دستگیر شد

تحقیقات اولیه نشان از آن داشت این افراد به انگیزه زورگیری و سرقت اموال این خانواده دست به این اقدام مجرمانه زده‌اند. همچنین مشخص شد قاتل اصلی به یکی از کشورهای همسایه متواری شده اما در نهایت مأموران انتظامی با همکاری پلیس بین‌الملل ناجا وقتی از ورود دوباره وی به کشور مطلع شدند عصر پنجشنبه دوازدهم تیرماه این قاتل فراری را هنگام تردد در محور منوجان به بندرعباس و در حالی که قصد خروج دوباره از کشور را داشت، دستگیر کردند.

سردار ناظری با اشاره به کشف یک قبضه کلت کمری و مهمات مربوطه به همراه مقدار زیادی وجه نقد از این فرد گفت: متهم از افراد شرور منطقه بوده که موقع دستگیری با مأموران نیز درگیر شده اما دستگیر شد.

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 582792 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟