دستگیری قاتل کمتر از 24 ساعت / او جوان زاهدانی را سلاخی کرده بود

به گزارش رکنا، سرهنگ"سیامک مرادی"فرمانده انتظامی شهرستان سرباز گفت: ساعت ۱۲:۳۰ ظهر روز نهم تیرماه سال جاری در پی گزارش یک فقره مرگ مشکوک در درمانگاه بخش "پارود" شهرستان سرباز بلافاصله تیمی از پلیس آگاهی برای بررسی موضوع به محل اعزام شد.

او افزود: در بررسی‌های اولیه مشخص شد جوانی ۳۶ ساله به نام مراد در پی ضربات شدید شیء نوک تیز به ناحیه گردن و کمر و خون ریزی ناشی از جراحات وارده با وجود تلاش‌های تیم پزشکی فوت کرده است.

سرهنگ مرادی تصریح کرد: در بررسی‌های میدانی در روستای محل حادثه مشخص شد مقتول با یک دستگاه موتورسیکلت در حوالی رودخانه روستای "نوبند" در تردد بوده که فردی موتورسوار جلوی راه او را سد و پس از مجروح کردنش با ضربات چاقو از محل متواری شده است.

عملیات پلیسی برای دستگیری قاتل در زاهدان

این مقام انتظامی عنوان کرد: کارآگاهان دایره مبارزه با جرائم جنائی پلیس آگاهی شهرستان سرباز با استفاده از سرنخ‌های موجود و یک سری تحقیقات پلیسی متهم به قتل را شناسایی و در کمتر از ۲۴ ساعت در یکی از روستا‌های همان محدوده دستگیر کردند.

سرهنگ مرادی بیان داشت: متهم به قتل که مردی ۴۴ ساله است در بازجوئی‌های علمی پلیس به قتل در پی اختلافات قبلی با مقتول اعتراف و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شد. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 582605 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟