فرار زن خائن ایرانی به پاکستان / او شوهرش را در عشق ممنوعه به قتل رساند

به گزارش رکنا، زنی که پس از قتل شوهر خود در شهرستان "سیرجان" استان کرمان، به مدت ۶ ماه فراری بود در کنارک دستگیر شد.

سرهنگ "ابراهیم ملاشاهی" رئیس پلیس آگاهی استان سیستان و بلوچستان گفت: در دیماه سال قبل زنی ۲۴ ساله در شهرستان سیرجان استان کرمان همسر ۳۵ ساله خود را به دلیل اختلافات خانوادگی مصموم و به قتل می‌رساند.

او افزود: این زن، پس از قتل همسر خود با همکاری مردی ۳۲ ساله جسد همسرش را به بیابان‌های حومه شهر سیرجان انداخته و با کمک این فرد از طریق مزر‌های شرقی به کشور پاکستان متواری می‌شود.

قاتل فراری به دام افتاد / زن شوهرش را 6 ماه پیش کشته بود

رئیس پلیس آگاهی استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: متهم پس از مدتی اقامت در کشور پاکستان مجددا با مشخصاتی جعلی از طریق مرز‌های آبی وارد کشور شده و در شهرستان کنارک مخفی می‌شود.

سرهنگ ملاشاهی گفت: در نهایت چند روز قبل با دریافت گزارشی از پلیس آگاهی استان کرمان مبنی بر اختفاء این زن قاتل در شهرستان کنارک موضوع در دستور کار تیمی از کارآگاهان پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

زن خائن شوهرش را کشت و با معشوقه اش 6 ماه فراری شد

او افزود: ماموران دایره مبارزه با جرائم جنائی پلیس آگاهی کنارک با یک سری تحقیقات گسترده میدانی محل اختفاء متهم را در یکی از رو ستا‌های شهرستان شناسایی و پس از هماهنگی قضائی با کمک مأموران نسوان روز گذشته او را پس از ۶ ماه فرار دستگیر کردند.

رئیس پلیس آگاهی استان سیستان و بلوچستان خاطر نشان کرد: متهم برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی استان کرمان معرفی شد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 580812 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟