دزدان 60 مغازه را در تهران خالی کردند +عکس

به گزارش گروه حوادث رکنا، سرهنگ کارآگاه علی عزیزخانی رئیس پایگاه هشتم پلیس آگاهی پایتخت گفت: در پی اعلام شکایت یکی از شهروندان مبنی بر سرقت از مغازه موبایل فروشی اش در حوالی خیابان آذربایجان پرونده اولیه در کلانتری 108 نواب تشکیل و با دستور قضائی برای رسیدگی تخصصی به پایگاه هشتم پلیس آگاهی ارجاع شد.

سرقت از مغازه موبایل فروشی

رئیس پایگاه هشتم پلیس آگاهی تهران بیان داشت: شاکی پس از مراجعه به این پایگاه به کارآگاهان اظهار کرد، ساعت 9 صبح یازدهم بهمن ماه حین باز کردن مغازه مشاهده کردم کرکره مغازه ام تخریب شده و 17 دستگاه گوشی موبایل آکبند، لپ تاپ و مقادیر زیادی لوازم جانبی تلفن همراه در مجموع به ارزش 4 میلیارد ریال سرقت شده است.

این مقام انتظامی گفت: تیم مبازره با سرقت اماکن پایگاه هشتم پس از انجام تحقیقات میدانی تصویری از چهره 2 سارق را به دست آورند و در گام بعدی پس از تحقیقات پلیسی، موفق شدند هویت یکی از سارقان به نام " کیارش " را شناسایی کنند.

دستگیری سارق سابقه دار

وی عنوان کرد: تصویر به دست آمده از متهم را به یگان های انتظامی و کلانتری های تابعه ارسال و در نهایت متهم پرونده در 14 اسفند ماه توسط ماموران کلانتری 111 هفت چنار با هویت جعلی دانیال به اتهام سرقت مغازه دستگیر و به این پایگاه انتقال یافت.

کارآگاه عزیزخانی تصریح کرد : در ادامه تحقیقات پلیسی، دانیال یا همان متهم تحت تعقیب به نام کیارش در بازجویی های انجام شده به 60 فقره سرقت مغازه با همدستی 2 تن از دوستانش به نام های فرزاد و مهیار اعتراف و در شاخه دیگری از بررسی ها با اخذ دستور قضائی 18 فروردین ماه فرزاد در حوالی بزرگراه نواب و 31 فروردین ماه مهیار در سه راه آذری دستگیر شدند.

وی تصریح کرد: هر 3 متهم به سرقت ازمغازه با همکاری یکدیگر اعتراف و اظهار داشتند که اموال سرقتی را به شخصی در حوالی خیابان جمهوری فروخته اند .

رئیس پایگاه هشتم پلیس آگاهی در پایان با اشاره به اینکه مالخر اموال مسروقه در 14خرداد ماه دستگیر شد، گفت : تا کنون 23 تن از مال باختگان در مناطق مرکزی و غرب تهران شناسایی و هر سه متهم با قرار مجرمیت از سوی مقام قضائی روانه زندان شدند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 579669 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟