شرورها آمبولانس را له و لورده کردند! /  در تهران رخ داد + عکس

به گزارش گروه حوادث رکنا، سردار علی ذوالقدری رئیس پلیس امنیت عمومی پایتخت گفت: 30 خرداد ماه خبری مبنی بر اینکه تعدادی موتور سوار جوان در جنوب غرب تهران محله عرب آباد حاضر و با استفاده از سلاح سرد شیشه های ایستگاه اتوبوس و یک خودروی آمبولانس در حال تردد را تخریب کرده اند دریافت شد و بررسی موضوع در دستور کار ماموران پلیس امنیت عمومی قرار گرفت.

دستگیری عاملان تخریب آمبولانس اورژانس

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به اینکه خودروی آمبولانس متعلق به اورژانس تهران بوده، گفت: متهمان پیش از رسیدن گشت انتطامی پلیس امنیت عمومی از محل گریخته بودند و ماموران پس از حضور در نشانی اعلامی تحقیقات خود را آغاز کردند.

وی عنوان داشت: در تحقیقات میدانی 2 تن موتور از سواران شناسایی شدند و در گام بعدی از تحقیقات پلیسی مخفیگاه هر دو متهم در محله یافت آباد در کمتر از 24ساعت شناسایی کردند.

رئیس پلیس امنیت عمومی تهران تصریح کرد: با هماهنگی های قضائی هر دو متهم در مخفیگاهشان دستگیر و به جرم ارتکابی در همان بازجوئی اولیه اقرار کردند.

سردار ذوالقدری با اشاره به اینکه هر دو متهم علت تخریب را قدرت نمایی اعلام کردند، افزود: دستگیری سایر متهمان پرونده در دستور کار قرار دارد.

این مقام پلیسی با بیان اینکه پلیس، اجازه قدرت‌نمایی به افراد مخل نظم عمومی را نمی دهد، افزود: هر دو متهم برای گرفتن دستور قضائی به دادسرا معرفی و .کشف جزئیات پرونده همچنان ادامه دارد.

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 579400 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟