جوان بنگاهی دست از سر زن همسایه برنمی داشت / کار به پلیس تهران کشید

به گزارش رکنا،رئیس پلیس فتا پایتخت از کشف پرونده مزاحمت زن 49 ساله در شبکه های اجتماعی خبرداد و گفت : متهم با ارسال تصاویر غیر اخلاقی سعی در مبادرت به تشویق و ترغیب شاکی در ارنباط نامتعارف کرده است.

پایگاه اطلاع رسانی پلیس فتا : سرهنگ داوود معظمی گودرزی رئیس پلیس فتا پایتخت در تشریح این خبر گفت:با مراجعه زنی 49 ساله به هویت (س م) ساکن شرق تهران به پلیس فتا اعلام داشت که در موررخ 9 اردیبهشت سال جاری فردی از طریق شبکه اجتماعی واتس آپ و تلگرام با ارسال مطالبی غیر اخلاقی سعی در در برقراری رابطه نامتعارف کرده و موجب توهین به بنده و هتک حیثیت و مشکلات فراوانی برای من شده است.

کارمند بنگاه معاملات مسکن مزاحم اینترنتی از آب در آمد / در تهران رخ داد

این مقام انتظامی ادامه داد:پس از بررسی مستندات مورد ادعای شاکی پرونده در دستور کار مهندسین پلیس فتا قرار گرفت و پس از تحقیقات و استفاده از روش های فنی و پلیسی متهم 43 ساله به هویت (ح ص) شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی به پلیس فتا انتقال داده شد.

وی گفت: پس از مواجه شدن شاکی با متهم او را شناخت و بیان کرد که متهم را چند وقت قبل در املاکی که قبلا جهت اجاره ملک مراجعه نموده است دیده و جهت انجام کارهای اداری شماره خود را به متهم داده است.

رئیس پلیس فتا پایتخت اظهار داشت: پس از انجام تحقیقات از متهم ، وی در ابتدا منکر جرم ارتکابی شد ، اما پس از مواجه شدن با مستندات و ادله دیجیتال لب به اعتراف گشود و از کرده خود پشیمان بود ، سپس متهم جهت ادامه رسیدگی به همراه پرونده به دادسرای مبارزه با جرایم رایانه ای ارسال شد.

سرهنگ داوود معظمی گودرزی در پایان به شهروندان هشدار داد:هیچگاه اطلاعات شخصی خود را از جمله شماره همراه به افراد غریبه که به آنها اطمینان ندارید واگذار ننمایید تا خدای نکرده برای شما چنین مشکلات و مزاحمت هایی ایجاد نشود و در صورت مشاهده موارد مشکوک از طریق سایت پلیس فتا به نشانی www.cyberpolice.ir در قسمت مرکز فوریت های سایبری آن را درج کنید.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 579207 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟