دزدی با کلاه نقابدار در تهرانپارس / این دزد تک رو بود +فیلم گفتگوی اختصاصی
حجم ویدیو: 26.70M | مدت زمان ویدیو: 00:03:18

به گزارش گروه حوادث رکنا: هفته گذشته موبایل قاپی های سریالی در منطقه تهرانپارس به پلیس مخابره شد و تیم های پلیسی به صورت نامحسوس و محسوس ماموریت پیدا کردند تا موبایل قاپ حرفه ای را دستگیر کنند.

ماموران با اقدامات پلیسی و فنی موفق به شناسایی سارق جوان شدند و در حالیکه تصویر این دزد در اختیار پلیس قرار گرفته بود ماموران در عملیاتی غافلگیرانه موفق به دستگیری این دزد تکرو شدند.

تیم پلیسی در این مرحله پی بردند که این دزد جوان پس از هر سرقت برای اینکه ردی از خود به جا نگذارد کلاه نقاب دارش را تغییر می دهد و کلاه هایی که در صحنه سرقت از آنها استفاده می کرد نیز در مخفیگاهش کشف شد.

در ادامه مشخص شد متهم گوشی های سرقتی را به یک جوان افغان می فروخته و مالخر جوان گوشی ها را برای اینکه ردیابی نشوند به کشور افغانستان منتقل می کرده است که در همین راستا خریدار گوشی های سرقتی نیز دستگیر شد.

سرقت برای پرداخت بدهکاری

حمید 18 ساله که به تازگی دست به سرقت زده و بین فلکه اول و دوم تهرانپارس موبایل قاپی می کرد پس از دستگیری ادعا کرد برای بدهکاری به صاحبکارش دزدی کرده است.

سابقه داری؟

نه، اولین بار است که دزدی می کنم.

چرا؟

به خاطر مشکلات مالی.

شیوه و شگرد تعویض کلاه را از کجا یاد گرفتی؟

همیشه کلاه نقاب دار سر می کنم و کلاه های زیادی دارم به همین خاطر برای اینکه ردی از خود به جا نگذارم کلاهم را تغییر می دادم.

شغل؟

سرکار می رفتم اما با صاحبکارم بحثم شد و بیرون امدم و چون می خواستم 500 هزار تومان بدهکار بودم به همین خاطر دست به دزدی زدم.

از خانواده ات کمک خواستی؟

نه، چون نمی خواستم از خانواده ام کمک بگیرم.

دستگیر نمی شدی به سرقت هایت ادامه می دادی؟

نه.

چطور با جوان افغان آشنا شدی؟

در یک مغازه کار می کرد و از او خرید می کردم که پیشنهاد دادم که گوشی های سرقتی را بخرد، ابتدا مخالفت می کرد اما کم کم وارد کار شد و هر گوشی را 500 هزار تومان می خرید.

ارزشش را داشت؟

نه، ارزش اشک مادرم را نداشت.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 577966 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟