قتل فاطمه برحی با فرار از خانه پسرعمو  / رومینا اشرفی و ریحانه عامری با او هم سرنوشت بودند + عکس

به گزارش اختصاصی رکنا، ساعت 22:30 یکشنبه شب 25 خرداد امسال جوان 23 ساله ای با در دست داشتن چاقوی خونین با حضور در کلانتری11ولیعصر آبادان ادعا کرد به دلیل خیانت همسرش او را کشته است.

جوان آبادانی به ماموران گفت : سرزن 19ساله اش به نام فاطمه برحی را ازتنش جدا کرده و در منطقه بهار 56 در کنار رودخانه بهمنشیر رها کرده است.

پیدا شدن جسد فاطمه برحی

در پی این اظهارات مأموران پلیس بلافاصله با راهنمایی عامل جنایت که ادعا می کرد فاطمه برحی را به قتل رسانده سرصحنه جرم رفته و مشاهده کردند قاتل سر فاطمه برحی را از بدن جدا کرده و تنها سر مقتول به یک موبند است.

علت قتل زن 19 ساله آبادانی

مرد جوان در بازجویی های اولیه ادعا کرد همسرش متولد سال 1380 و دختر عمویش بوده است.

وی گفت : فاطمه برحی یک سال قبل و 2 روز پس از مراسم عقد با مرد دیگری از خانه فرار کرد، یکسال به دنبالش رفتم تا او را در مشهد پیدا کردم، او را بخشیدم و به آبادان بازگرداندم.

قاتل فاطمه برحی افزود: از سوی خانواده ام به خاطر فرار همسرم تحریک شدم و او را در نزدیکی روخانه با چاقو به قتل رساندم و سرش را بریدم.

جزئیات قتل فاطمه برحی در آبادان

در تحقیقات خبرنگار رکنا اطلاعات جدیدی در پرونده قتل فاطمه برحی به دست آمد و مشخص شد که پدر شوهر فاطمه برحی که عمویش است یکی از فروشندگان حرفه ای مواد مخدر در آبادان است و برادر شوهر فاطمه برحی نیز سالها قبل با خواهر فاطمه برحی ازدواج کرده است.

خواهر فاطمه برحی از همان روزهای نخست زندگی اش بارها هدف ضرب و شتم قرار گرفته و حتی فرزندش را زیر بار کتک سقط کرد کرده است.

در بررسی های بیشتر مشخص شد عمه فاطمه برحی سالها قبل به خاطر اینکه همسرش به حبس ابد محکوم شده بود تصمیم به جدایی می گیرد که گویا پدرشوهر فاطمه برحی که عمویش است با برچسب خیانت خواهرش دست به قتل او زده و سرش را بریده است که پس از سالها زندان آزاد شده است.

فاطمه برحی که به زور تن به این ازدواج اجباری داده است پس از مراسم عقد همراه یکی از دوستانش که دختر جوانی است به مشهد فرار کرده و در آنجا زندگی پنهانی داشته است که شوهر وی موفق به پیدا کردن محل زندگی همسرش شده و او را به آبادان بازگردانده است.

پدر فاطمه برحی که احتمال می داد دخترش سرنوشت مرگباری همچون خواهرش خواهد داشت مثل پدر رومینا اشرفی یک سم تهیه کرده و قصد دادن آن به فاطمه برحی را داشته تا با مرگ آسانتری به خواب ابدی برود که مادر فاطمه برحی با اطلاع از اقدام شوهرش مانع کار او می شود.

شوهر فاطمه برحی پس از بازگرداندن همسرش به آبادان در اقدامی هولناک او را به قتل رسانده وسرش را از بیخ می برد و سپس خود را تسلیم ماموران می کند.

بنا به این گزارش، جسد فاطمه برحی به پزشکی قانونی منتقل شده و تحقیقات تکمیلی در این پرونده هولناک ادامه دارد.

مشابهت قتل رومینا اشرفی ریحانه عامری و فاطمه برحی

قتل های ناموسی رومینا اشرفی فاطمه برحی و ریحانه عامری به هم شباهت زیادی دارند چرا که در همگی آنها قتل ها فجیع بوده در دو قتل فرار از خانه وجود دارد و در دو قتل پدر با داس یا تبر دختر را کشته است و سومین قتل نیست سربریده شده است و پسرعمو بخاطر غیرت و خشونت و تحریک اطرافیان مانند پدر رومینا  فاطمه برحی را کشته است.

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 577538 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟