مردی در شهرری سر زن خائنش را برید + عکس

به گزارش گروه حوادث رکنا، رسیدگی به این پرونده از دو سال قبل به دنبال وقوع جنایتی فجیع در خانه ای در شهرری آغاز شد. مرد جوانی با پلیس تماس گرفت و از جنایت هولناکی که برادر ۳۵ ساله اش به نام عزیز رقم زده بود پرده برداشت. مأموران پلیس به خانه مورد نظر رفتند و با جسد خونین عاطفه ۳۰ ساله روبرو شدند که گلوی او بریده شده بود . جسد با دستور قضایی به پزشکی قانونی منتقل شد و پلیس به بازجویی از عزیز پرداخت .

شواهد نشان می‌داد این مرد در غیاب برادر، زن برادر و دو فرزندش دست به جنایت خانوادگی زده است .

عزیز به قتل همسرش اعتراف کرد و گفت : من و همسرم افغان هستیم و سالها قبل به ایران آمدیم. من ضایعات جمع کن هستم و از این طریق زندگی خودم و همسر و دو فرزندم می گذرانم .

وی ادامه داد: مدتی پیش در گوشی موبایل همسرم عکس های مشکوکی دیدم و از او در این باره سوال کردم .اما جواب سربالا داد. من پیگیر ماجرا شدم تا اینکه فهمیدم عاطفه مدتی است با پسر ایرانی در ارتباط است. یک روز وقتی به خانه برگشتم متوجه شدم همسرم در حال تماشای فیلم مشکوک در گوشی موبایلش است. میخواستم گوشی را از او بگیرم که شروع به جیغ و فریاد کرد .او مرا تهدید به خودکشی کرد سپس با تیغی که در دستش بود رگ دستش را زد. من بلافاصله همسرم را به بیمارستان بودم و او با کمک پزشکان از مرگ نجات یافت .

مرد افغان ادامه داد: من دنبال فرصت مناسبی میگشتم تا علیه همسرم و پسر جوان مدرکی به دست بیاورم و از آنها شکایت کنم. تا اینکه یک روز در پارک نزدیکی خانه مان آنها را دیدم . آنجا بود که کنترلم را از دست دادم و تصمیم به قتل همسرم گرفتم .

متهم در تشریح جزییات جنایت گفت : من با نقشه همسر و دو فرزندم را به خانه برادرم در شهرری بردم و از برادر و زن برادرم خواستم تا برای تفریح دختر ۷ ساله و پسر ۹ ساله ام را با خود بیرون ببرند. من در غیاب آنها با همسرم صحبت کردم اما او شروع به داد و فریاد کرد . او می‌گفت ماجرای رابطه اش با پسر جوان به من ارتباطی ندارد. من هم در اوج خشم او را خفه کردم . سپس برای اینکه از مرگ او مطمئن شوم با چاقو گلویش را بریدم. وقتی برادر و زن برادرم به خانه رسیدند و متوجه ماجرا شدند پلیس را مطلع کردند. به دنبال اعتراف های مرد جوان ،وی به بازسازی صحنه جرم پرداخت .

در این میان پدر و مادر عاطفه برای دامادشان حکم قصاص خواستند .

پرونده برای رسیدگی به شعبه دهم دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد .قرار بود عزیز دیروز در دادگاه محاکمه شود اما چون مدتی قبل ولی قهری دو فرزند خردسال قربانی به تازگی فوت شده قرار شد معاون رئیس قوه قضاییه از طرف دختر و پسر خردسال قربانی برای پدرشان درخواست مجازات کند .

بعد از اظهار نظر معاون رییس قوه قضاییه درباره درخواست مجازات عزیز در دادگاه از خود دفاع می کند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 577317 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟