سایت دیوار محل کمین این مرد خبیث تهرانی بود + عکس

به گزارش گروه حوادث رکنا، سرهنگ کارآگاه "قاسم دستخال" رئیس پایگاه سوم پلیس آگاهی پایتخت گفت : 25 اردیبهشت ماه پرونده ای با موضوع کلاهبرداری از طریق فضای مجازی در دادسرای ناحیه31 تهران تشکیل و با دستور قضائی پرونده برای رسیدگی تخصصی به پایگاه سوم پلیس آگاهی ارجاع شد.

کلاهبرداری با فیش بانکی تقلبی

رئیس پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران اظهار داشت: شاکی با حضور در پایگاه گفت: چند روز قبل برای فروش تلفن همراهم به مبلغ 120 میلیون ریال آگهی فروش در فضای مجازی در سایت دیوار ثبت کردم تا اینکه شخصی به نام یونس با من تماس گرفت و عنوان کرد قصد خرید گوشی ام را دارد.

وی افزود: زمانی که به جلوی در منزل ما آمد به بهانه اینکه مبلغ موصوف را می توان از طریق اپلیکیشن ها پرداخت و نیازی به مراجعه به بانک و دستگاهATM نمی باشد، تقاضای پرداخت وجه با استفاده از همراه بانک را کرد، در ادامه با وارد کردن شماره حسابم پس از دقایقی تصویر فیش پرداختی الکترونیکی در گوشی اش را به من نشان داد و اظهار کرد، پیامک بانک را حدود یک ساعت دیگر دریافت می کنم، من هم اعتماد کردم و تلفن همراهم را به همراه جعبه اش به او دادم. پس از ساعتی با بانک تماس گرفتم و متوجه شدم پولی به حسابم واریز نشده و خریدار کلاهبردار بوده است.

این مقام انتظامی افزود : کارآگاهان در تحقیقات پلیسی دریافتند، متهم با شناسایی فروشندگان که ارزش ریالی کالاهای فروش را حدود 100 میلیون ریال در سایت های خرید و فروش سایت دیوار ثبت کرده بودند به سراغ آنها رفته و با ارائه تصویر جعلی پرداخت الکترونیکی از فروشندگان کلاهبرداری می کرده است .

وی بیان داشت : کارآگاهان در مرحله بعدی از تحقیقات پلیسی با شناسایی هویت و مخفیگاه متهم با دستور دادیار دادسرای ناحیه 31 تهران وی را در مخفیگاهش در حوالی بلوار کشاورز دستگیر و به این پایگاه سوم پلیس آگاهی انتقال دادند.

رییس پایگاه سوم پلیس آگاهی با اشاره به اینکه متهم به 12 فقره کلاهبرداری به ارزش یک میلیارد و 600 میلیون ریال اعتراف کرد، گفت : متهم با دستور قضائی و صدور قرار قانونی مناسب روانه زندان شد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 577183 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟