سر عروس 19 ساله آبادانی توسط شوهرش از بدن جدا شد/ او 2 روز بعد از عقد با مرد دیگری فرار کرده بود

به گزارش خبرنگار حوادث رکنا از آبادان ؛ ساعت حدود 22:30 یکشنبه شب 25خرداد جوان23 ساله ای با در دست داشتن کاردی خونین با حضور در کلانتری11ولیعصر آبادان اظهار کرد به دلیل خیانت همسرش او را کشته است.

جوان آبادانی به ماموران گفت : سرهمسر 19ساله اش را ازتنش جدا کرده و در منطقه بهار 56 در کنار رودخانه بهمنشیر رها کرده است.

قاتل جسد همسرش را در کنار رودخانه رها کرد

در پی این اظهارات مأموران پلیس بلافاصله با راهنمایی فردی که ادعا می کرد زنش را به قتل رسانده سرصحنه جرم رفته و مشاهده کردند قاتل سر زن جوان را از بدن جدا کرده و تنها سر مقتول به یک موبند است.

مرد جوان در بازجویی های اولیه ادعا کرد همسرش متولد سال 1380و دختر عمویش بوده است.

علت قتل زن 19 ساله آبادانی

وی گفت : عروس جوان یک سال قبل 2 روز پس از مراسم عقد با مرد دیگری از خانه فرار می کند که داماد جوان 1سال به جستجوی همسرش می پردازد تا این که او را در مشهد می یابد و همسرش را به بهانه این که بخشیده است به آبادان برمی گرداند.

قاتل در ادامه گفت ، در فرصتی مناسب سر همسر جوانش را در نزدیکی رودخانه با کارد از بدن جدا کرده و خود را به پلیس معرفی می کند.

جسد زن جوان به پزشکی قانونی انتقال یافت و تحقیقات وبازجویی های تخصصی در خصوص ادعاهای مرد همسرکش توسط دایره جنایی پلیس آگاهی آبادان دردست بررسی است.

علی رنجکش

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 576923 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟