عروسی در بجنورد رنگ خون گرفت / درگیری که قتل یک مهمان را رقم زد

به گزارش رکنا، رئیس پلیس آگاهی استان از یک مورد نزاع دسته جمعی در یک عروسی خبر داد و گفت: در این حادثه یک نفر کشته و یک نفر نیز مجروح شد.

 سرهنگ مقصود رستگار گفت : شب گذشته در پی اعلام یک مورد نزاع و درگیری دسته جمعی در یک عروسی در حوالی شهر گرمه، بلافاصله ماموران کلانتری ۱۲ شهرستان گرمه به محل مورد نظر اعزام شدند.

او با اشاره به اینکه در بررسی‌های بعمل آمده مشخص شد که در این حادثه فردی با سلاح سرد (چاقو) به ۲ نفر دیگر حمله ور شده و آن‌ها را به شدت مجروح می‌کند، افزود : متهم بلافاصله قبل از رسیدن ماموران از محل متواری می‌شود.

عروسی خونین در گرمه مرگ یک میهمان را رقم زد

این مقام انتظامی با بیان اینکه شدت جراحات وارده به حدی بود که یکی از مجروحان در بیمارستان جوادالائمه شهرستان جاجرم فوت می‌کند، تصریح کرد : تحقیقات پلیسی برای دستگیری متهم بلافاصله آغاز که در نهایت با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی استان، متهم در عملیات غافلگیرانه ماموران در یکی از محلات شهر بجنورد در کمتر از ۵ ساعت دستگیر شد.

رئیس پلیس آگاهی استان خراسان شمالی گفت : متهم بعد از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 576513 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟