بازداشت مخوف ترین باند زورگیری تهران / 143 زن و مرد را به وحشت انداختند

به گزارش رکنا،  فرمانده انتظامی استان از دستگیری اعضای باند 5 نفره زورگیران با 143 فقره سرقت خبر داد و گفت: سارقان با خودرو و به عنوان مسافرکش از مال باختگان زورگیری می کردند.

سردار "محسن خانچرلی" اظهار داشت: در پی دریافت تعدادی شکایت مبنی بر زورگیری و سرقت موبایل و کارت های بانکی توسط سرنشینان2 خودرو در محور "شهرقدس- شهریار" تحقیقات ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

انهدام باند زورگیران غرب استان تهران

وی افزود: در پایش های اطلاعاتی و بررسی اظهارات شاکیان، مشخص شد که متهمان سوار بر 2 خودرو سواری، اقدام به مسافرکشی کرده و پس از طی مسافتی با تهدید سلاح سرد تلفن همراه، پول و کارت های بانکی مال باختگان را سرقت و به سرعت از محل متواری می شوند.

وی با بیان اینکه ماموران پس از چند روز کار اطلاعاتی و گشت زنی های هدفمند موفق به شناسایی زورگیران شدند، افزود: کارآگاهان پلیس پس از هماهنگی قضائی و در عملیاتی غافلگیرانه هر 5 سارق را دستگیر کردند.

سردار خانچرلی با اشاره به اینکه سارقان پس از دستگیری به پلیس آگاهی انتقال داده شدند، گفت: هر 5 متهم در بازجویی های تخصصی پلیس، جرم خود را قبول داشته و در ادامه به 143 فقره زورگیری از شهروندان در غرب استان تهران اعتراف کردند که پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی انتقال داده شدند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 576231 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟