افشای راز سرقت های مرد جوان با فروش موتورهای سرقتی در تهران

به گزارش گروه حوادث رکنا، سرهنگ کارآگاه "مرتضی نثاری" رئیس پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهرانگفت: در پی افزایش وقوع سرقت موتورسیکلت تیم مبارزه با وسایط نقلیه این پایگاه تیم ویژه ای تشکیل و ضمن بررسی پرونده های تشکیل شده و رصد های اطلاعاتی به گشت زنی هدفمند پرداختند.

این مقام انتظامی افزود : ساعت 3 ظهر 17 اردیبهشت ماه تیم ویژه پلیس آگاهی در حال گشت زنی در حوالی میدان بنی هاشم بودند که به یک موتور سیکلت مشکی مظنون و برای بررسی بیشتر موتور سیکلت را متوقف می کنند.

سرنخ پلیسی از مرد 59 ساله

وی با اشاره به اینکه پس از استعلام از سیستم سراسری ناجا مشخص شد موتورسیکلت موصوف روز 24 اسفند ماه سال گذشته در محدوده کلانتری 120 سیدخندان سرقت شده است، افزود: بلافاصله راکب موتورسیکلت به نام موسی "59 ساله" دستگیر و به پایگاه چهارم پلیس آگاهی انتقال داده شد.

رئیس پایگاه چهارم پلیس آگاهی ادامه داد: موسی در بازجوئی اولیه اظهار داشت که از سرقتی بودن موتورسیکلت بی اطلاع است و از فردی به نام "اصغر " خریده است .

این مقام انتظامی ادامه داد: مخفیگاه اصغر در حوالی مجیدیه شناسایی و با هماهنگی های قضائی متهم پرونده در مخفیگاهش دستگیر و به پایگاه چهارم این پلیس انتقال یافت.

کارآگاه نثاری گفت: متهم در ابتدا منکر سرقت شده و پس از اینکه متوجه شد دلایل مدارک و مستندات موجود در پلیس آگاهی جمع آوری شده لب به اعتراف گشوده و به سرقت موتورسیکلت موصوف در خیابان حق گو در حالی که در حیاط مجتمع پارک بود، اقرار و در ادامه مالک موتورسیکلت شناسایی و بادستور قضایی موتور سیکلت تحویل وی شد.

وی در پایان گفت: متهم با صدور قرار مناسب روانه زندان شد.

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 575816 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟