پایان سرقت های میلیاردی 2 بچه محل در تهران +عکس

به گزارش گروه حوادث رکنا، سرهنگ کارآگاه احمد نجفی معاون مبارزه با سرقت های خاص پلیس آگاهی پایتخت گفت: در راستای رسیدگی به پرونده های سرنخ دار دریافتی از پایگاه های تابعه به اداره 18 پلیس آگاهی ،کارآگاهان این اداره به بررسی تخصصی پرونده باندی پرداختند که در قالب تیم های 2 نفره به وسیله موتورسیکلت های تندرو در محدوده های جنوب و مرکز تهران از شهروندان گوشی قاپی می کردند.

معاون مبارزه با سرقت های خاص پلیس آگاهی پایتخت عنوان کرد: در گام نخست تحقیقات کارآگاهان اداره 18 از طریق تحقیقات میدانی و بررسی اطلاعاتی بدست آمده از صحنه های سرقت موفق به شناسایی هویت و محل اختفاء سارقان شدند .

دستگیری 2 موبایل قاپ

این مقام انتظامی افزود: بامداد 15 اردیبهشت کارآگاهان موفق شدند در یک عملیات غافلگیرانه هر دو متهم به نام های احمد 20ساله و عماد 21ساله را در مخفیگاهشان دستگیر و به اداره 18پلیس آگاهی انتقال دادند.

وی گفت: عماد اظهار داشت: چند ماه بعد از آزادی از زندان تصمیم گرفتم دوباره به سرقت از شهروندان برای تامین هزینه های خوشگذرانی خود و دوستانم بپردازم. به همین دلیل از احمد که بچه محل و دوست قدیمی ام بود خواستم با موتورسیکلت تندرویی که در اختیار داشت در گوشی قاپی از مال باختگان همکاری کند و او هم پذیرفت و سرقت از شهروندان را در مناطق جنوبی و محلات مرکز شهر آغاز کردیم و اموال سرقتی را به مالخری تبعه افغانستان می فروختیم. به دنبال اعترافات متهمان مالخر اموال سرقتی نیز دستگیر و به خرید اموال اعتراف کرد .

شناسایی طعمه های دزدان

سرهنگ نجفی گفت : متهمان به بیش از 20 فقره به ارزش یک میلیارد ریال اعتراف و تا کنون 19 تن از شاکیان به آگاهی دعوت و در مواجهه حضوری متهمان را شناسایی کردند.

این مقام پلیسی افزود: متهمان پس از تکمیل تحقیقات با دستور مرجع قضائی دادسرای ناحیه 34 روانه زندان شدند.

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 569932 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟