2 مرد پلید با دیدن پلیس از مغازه خودشان فرار کردند / در مرکز تهران رخ داد

به گزارش گروه حوادث رکنا، سرهنگ "رضا حیدری" رئیس کلانتری 110 شهدا گفت: با وقوع چند فقره سرقت لوازم خودرو در محدوده کلانتری شهدا ، شناسایی و دستگیری عامل یا عاملان سرقت در دستور کار قرار گرفت.

این مقام انتظامی با بیان افزایش گشت های انتظامی هدفمند، عنوان کرد: ساعت 4 صبح روز گذشته تیمی از ماموران عملیات کلانتری 110 شهدا هنگام گشت زنی در محدوده خیابان جعفرپناه، 2 مرد جوان را که یکی از آنها کیسه پلاستیکی نیز همراه داشت، در حال باز کردن در مغازه برنج فروشی مشاهده و برای بررسی موضوع به این افراد نزدیک شدند.

رئیس کلانتری شهدا توضیح داد: دو مرد جوان به محض مشاهده ماموران قصد فرار از محل را داشتند که با عکس العمل سریع و هوشیاری ماموران هر دو دستگیر و به در مغازه انتقال داده می شوند.

وی عنوان کرد: با انتقال هر دو متهم به جلوی مغازه برنج فروشی مشخص شد که مغازه خالی بوده و تعدادی لوازم داخل خودرو مستعمل در آن مکان دپو و جمع آوری شده است؛ در بررسی دقیق تر مشخص شد که این اموال سرقتی بوده و این افراد تمامی شیشه های مغازه را برای گمراه کردن شهروندان و پلیس با تبلیغ برنج فروشی پوشانده اند.

لوازم سرقتی در مغازه برنج فروشی

سرهنگ حیدری با اشاره به اینکه از مغازه برنج فروشی 12 عدد باند و 8 عدد ضبط و تعداد زیادی لاستیک و باطری خودرو کشف شد، گفت: در کیسه پلاستیک همراه متهمان نیز یک عدد ضبط مسروقه به همراه آلات و ادوات ارتکاب به سرقت لوازم خودرو کشف شد.

این مقام انتظامی ابراز داشت: متهمان 35 ساله و 34 ساله که چاره ای جز بازگویی واقعیت نداشتند پس از انتقال به کلانتری به 50 فقره سرقت لوازم خودروی شهروندان در محدوده شرق تهران به ویژه در محله شهدا و شکوفه اعتراف کردند و با بررسی های سوابق متهمان مشخص شد که هر دو متهم سابقه دار هستند.

سرهنگ حیدری با بیان اینکه در شاخه دیگری از تحقیقات پلیسی با هماهنگی های قضائی مالخر اموال مسروقه شناسایی و دستگیر شد، گفت: متهمان برای سیر مراحل قانونی به مقام قضائی معرفی شدند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 575562 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟