دستگیری عاملان وحشت در کرمانشاه / پایان قلدری های گنده هات ها

به گزارش رکنا،  رئیس پلیس آگاهی استان کرمانشاه از دستگیری ۳ زورگیر مسلح به سلاح سرد با اشراف اطلاعاتی مأموران خبر داد و گفت: این افراد به ارتکاب ۵۰ فقره سرقت گوشی تلفن همراه اعتراف کرده اند.

سرهنگ پرویز نظری اظهار داشت: پس از ارجاء چند پرونده به پلیس آگاهی مبنی بر سرقت‌های خشن به وسیله قمه، چاقو و … در شهر کرمانشاه، رسیدگی فوری در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: در همین راستا کاراگاهان با انجام کارهای اطلاعاتی و استفاده از شگردهای پلیسی، موفق به شناسایی هر ۳ عضو باند شده و پس از هماهنگی با مقام قضائی در عملیات‌هایی جداگانه آنها را دستگیر کردند.

زورگیران مسلح در دام پلیس آگاهی کرمانشاه

سرهنگ نظری تصریح کرد: متهمان دستگیر شده در بازجویی‌ها تاکنون به ارتکاب ۵۰ فقره سرقت گوشی تلفن همراه با اعمال زور توسط چاقو، قمه و … در شهر کرمانشاه اعتراف کرده‌اند.

رئیس پلیس آگاهی استان کرمانشاه گفت: شهروندانی که توسط اعضای این باند زورگیر مورد سرقت قرار گرفته‌اند به شعبه دوم اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی واقع در میدان لشکر مراجعه کنند.

وی در پایان گفت: پلیس با جدیت به مقابله با افراد مجرم خصوصاً سارقانی می‌پردازد که به دنبال ایجاد ناامنی در جامعه هستند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 575277 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟