به گزارش رکنا، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ محسن دالوند دوشنبه شب گفت: در پی وقوع یک فقره قتل با سلاح سرد در یکی از مناطق این شهرستان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: ماموران کلانتری ۱۲ با کار اطلاعاتی در کمتر از ۲ ساعت قاتل را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضایی طی یک عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهش دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی اهواز گفت:قال در تحقیقات پلیس به بزه انتسابی اعتراف کرده و دلیل قتل را اختلاف قبلی عنوان کرد.

دستگیری سارق طلاجات منازل در آبادان

سرهنگ سید محسن تقی زاده فرمانده انتظامی آبادان گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت طلاجات منازل در این شهرستان، شناسایی سارق یا سارقان احتمالی در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود : یک دستگاه خودرو ۴۰۵ با سه سرنشین به صورت مشکوک و با پلاک سرقتی توسط ماموران پلیس آگاهی این شهرستان شناسایی شدند که متهمان به محض مشاهده پلیس اقدام به فرار و تیراندازی کردند.

سرهنگ تقی زاده ادامه داد: باتوجه به شلوغی جمعیت ماموران پلیس از تیراندازی امتناع و در نهایت با کار تخصصی خودرو توقیف و یک نفر از متهمان را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان آبادان گفت: متهم پس از انتقال به مقر پلیس در تحقیقات به هشت فقره سرقت طلاجات از منازل به صورت عادی و ۲ فقره سرقت مسلحانه منزل در شهرستان‌های شوش و اهواز اعتراف کرد.

وی بیان کرد : همچنین ۲ سارق متواری شناسایی و دستگیری آن ها به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار دارد.

دستگیری سارق حرفه ای کیف و موبایل قاپ در اهواز

رئیس پلیس آگاهی خوزستان از دستگیری یک سارق حرفه ای کیف و موبایل قاپ با ۲۰ فقره سرقت در شهرستان اهواز خبر داد.

سرهنگ سهراب حسین نژاد در تشریح این خبر اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت کیف و موبایل قاپی در برخی مناطق شهرستان اهواز، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی تصریح کرد: ماموران پلیس پایگاه شرق آگاهی با کار اطلاعاتی و تحقیقات میدانی هویت یک سارق حرفه ای و سابقه دار را شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضایی طی عملیاتی در مخفیگاهش دستگیر کردند.

سرهنگ حسین نژاد تصریح کرد : متهم به ۲۰ فقره سرقت کیف و موبایل قاپی در شهرستان اهواز اعتراف کرد.

وی با اشاره به اینکه بخشی از سرقت ها توسط شکات و متهم بازسازی شده، گفت: تلاش جهت شناسایی و دستگیری هم دست، مالخر و کشف اموال سرقتی در دستور کار پلیس است.

کشف ۳۲ فقره انواع سرقت در خرمشهر

سرهنگ همت علی ترکارانی فرمانده انتظامی خرمشهر گفت: در راستای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و برخورد با سارقان حرفه ای ماموران پلیس خرمشهر با اقدامات پلیسی طی هفته گذشته در چند عملیات غافلگیرانه ۱۷ سارق حرفه ای را شناسایی و در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

وی تصریح کرد: متهمان در تحقیقات پلیس به ۳۲ فقره سرقت منزل، مغازه، خودرو، لوازم داخل خودرو، اماکن خصوصی و دولتی وموتورسیکلت درسطح شهرستان اعتراف کردند.

کشف ۱۲ فقره سرقت اماکن خصوصی توسط پلیس ماهشهر

سرهنگ رضا پاپی فرمانده انتظامی ماهشهر گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت از اماکن خصوصی در شهرستان ماهشهر، شناسایی و دستگیری سارقان در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: ماموران انتظامی این فرماندهی با اقدامات تخصصی سه سارق حرفه‌ای را شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضایی طی عملیاتی غافلگیرانه در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

سرهنگ پاپی گفت: متهمان در تحقیقات پلیس به ۱۲ فقره سرقت از اماکن خصوصی اعتراف و پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضایی شدند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 575060 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟