فاش شدن جزئیات فیلم شلیک های شبانه در مرزداران تهران / سرقت هالیوودی بود + فیلم
حجم ویدیو: 8.26M | مدت زمان ویدیو: 00:01:08

به گزارش رکنا، وقتی مردی سر بزنگاه وارد خانه‌اش شد و مچ 3سارقی را که قصد دزدیدن اموال قیمتی‌اش را داشتند گرفت، دزدان نقشه فرار کانگستری کشیدند. آنها راننده خودرویی را گروگان گرفته و به سمت او و مأموران شلیک کردند تا اینکه موفق به فرار شدند.

 ساعت 21:40دهم خرداد‌ ماه مأموران پلیس هنگام گشت زنی در خیابان ناهید، حوالی مرزداران چشم‌شان به مرد جوانی افتاد که از بالکن طبقه اول به پایین پرید. ماجرا عجیب بود و همین باعث شد تا پلیس توقف کند. مأموران همزمان صدای فریادهای مردی را شنیدند که مدام می‌گفت: دزد؛ دزد. در همان لحظه 2 مرد جوان دیگر از در ورودی ساختمان مسکونی خارج شدند.

پشت سر آنها مردی که صاحبخانه بود و فریاد می‌زد تا مردم دزدان را دستگیر کنند، از در اصلی ساختمان خارج شد و با دیدن پلیس فریاد زد که این 3نفر سارق هستند و قصد دزدیدن اموال قیمتی خانه‌اش را داشتند. همین کافی بود تا مأموران برای بازداشت 3سارق وارد عمل شدند، اما آنها نقشه‌ای کشیدند تا هرطور شده از دست پلیس فرار کنند.

گروگانگیری خونین 3سارق مسلح برای فرار از دستگیری

3سارق خود را در محاصره پلیس و مردم می‌دیدند.راهی برای فرار نداشتند و باید تسلیم می‌شدند، اما ناگهان یکی از آنها به سمت خودروی اچ.سی.کراسی که کنار خیابان قرار داشت، رفت. فردی داخل خودرو نشسته بود که با دیدن دزدان به وحشت افتاد. سارقان او را به زور از ماشین بیرون کشیدند تا با سرقت خودروی اچ.‌سی‌.کراس متواری شوند. اما راننده مقاومت کرده و در همان لحظه یکی از سارقان اسلحه‌ای از جیبش بیرون آورد و گلوله‌ای به سمت گروگان شلیک کرد. او از ناحیه شکم زخمی و نقش بر زمین شد.

فرار هالیوودی سارقان از ترس صاحبخانه

دیگر مانعی برای سارقان وجود نداشت و آنها با خیال راحت سوار بر خودروی اچ.‌سی.‌کراس شدند. با این حال مأموران کلانتری به تعقیب آنها پرداختند تا مانع از فرارشان شوند، اما دزدان با سرقت خودرو از میان جمعیت عبور کردند و گریختند. پلیس چندین بار به سارقان مسلح دستور توقف داد، اما آنها توجهی به اخطار پلیس نکردند. در گام بعدی سارقان مسلح برای اینکه به تعقیب پایان بدهند اقدام به شلیک چند تیر دیگر به سمت مأموران کردند. اگرچه گلوله‌ها به مأموران برخورد نکرد، اما دزدان گروگانگیر با این ترفند موفق شدند از دست پلیس فرار کنند.

در تعقیب دزدان تهرانی / آنها با شلیک پلیس زمینگیر شدند

پس از فرار دزدان، اورژانس در محل حادثه حضور یافت تا گروگانی را که از ناحیه شکم گلوله خورده بود به بیمارستان منتقل کند. او به‌شدت دچار خونریزی شده بود که فورا برای درمان به بیمارستان انتقال یافت. از سوی دیگر کارآگاهان به تحقیق از صاحبخانه‌ای که سر بزنگاه مچ دزدان مسلح را در خانه‌اش گرفته بود پرداختند. او گفت: ظهر بود که به محل کارم رفتم و شب بعد از اینکه کارم تمام شد به سمت خانه‌ام حرکت کردم. وقتی کلید را داخل قفل چرخاندم و قدم در آپارتمانم که طبقه اول ساختمان مسکونی در خیابان ناهید است گذاشتم، ناباورانه با 3جوان ناشناس در خانه‌ام روبه‌رو شدم. شوکه شده بودم چون در ورودی آپارتمانم ضد ‌سرقت است، اما دزدان از طریق بالکن وارد خانه‌ام شده بودند. یکی از آنها مقابل در بالکن ایستاده و 2 نفر دیگر در حال جست و جو در سالن پذیرایی بودند تا اموال ارزشمندم را پیدا و سرقت کنند.

 سرقت هالیوودی در خانه اعیانی جردن تهران / پلیس و صاحبخانه سر رسیدند

آنها با دیدن من جا خوردند و فکر فرار به سرشان زد. یکی از آنها که کنار بالکن ایستاده بود فورا به سمت بالکن رفت و به بیرون پرید. 2 نفر دیگر اما مرا هل دادند و با باز کردن در ورودی فرار کردند. من هم به سرعت از جایم بلند شدم و درحالی‌که فریاد می‌زدم: دزد، دزد، از خانه بیرون رفتم تا هر طور شده مانع از فرار سارقان شوم.

خوشبختانه همان لحظه مأموران گشت پلیس در حال عبور از خیابان بودند که متوجه سارقان شدند. من اما فکرش را نمی‌کردم که آنها مسلح هستند و برای فرار از دست پلیس قرار است دست به تیراندازی و گروگانگیری بزنند. به‌دنبال این حادثه، پرونده‌ای در این خصوص تشکیل شد و با دستور بازپرس علیرضا بهشتی، بازپرس شعبه دوم دادسرای ویژه سرقت، گروهی از مأموران اداره یکم پلیس آگاهی تهران مأمور شدند تا دزدان مسلح فراری را شناسایی و دستگیر کنند. از سوی دیگر فردی که گلوله خورده تحت درمان قرار گرفت و خطر از بیخ گوش او که تا پرتگاه مرگ پیش رفته بود، گذشته و بهبود یافته است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 574853 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟